Gå til innhold

Lære apputvikling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinneguiden er kanskje ikke riktig forum for dette, men siden det er det eneste forumet jeg er medlem i, prøver jeg her først :P

Jeg ønsker å utvikle en app, men må lære meg koding og programmering først. Har lastet ned noen apper, men der må man betale for å komme videre i kurset etter del én. Det er mye dårlig der ute, så jeg er ikke så interessert i å betale for noe som viser seg å være tull. Derfor kommer jeg hit.

Vet folk her om noen gode apper, youtubevideoer/youtubere, onlinekurs eller noe lignende? Det kan ikke være veldig dyrt.

Eneste erfaring jeg har er litt CSS og HTML etter noe nettsidebygging, så kurset/opplæringen må være svært grunnleggende.

Alle tips mottas med takk! :D

Anonymkode: 70164...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...Bøker er selvfølgelig også en mulighet. Glemmer litt av de eksisterer :P

TS

Anonymkode: 70164...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest realistiske er nok å se på noe slikt: http://thinkapps.com/blog/development/develop-for-ios-v-android-cross-platform-tools/

Du kan ikke lage så hardcore apper som hvis du bruker Apples Swift eller Java til Android, men det er mye lettere å komme i gang med. I tillegg kan appene kjøres på både Iphone og Android. Velg en av de der man kan lage appene med HTML, CSS og Javascript.

Anonymkode: e5b22...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mest realistiske er nok å se på noe slikt: http://thinkapps.com/blog/development/develop-for-ios-v-android-cross-platform-tools/

Du kan ikke lage så hardcore apper som hvis du bruker Apples Swift eller Java til Android, men det er mye lettere å komme i gang med. I tillegg kan appene kjøres på både Iphone og Android. Velg en av de der man kan lage appene med HTML, CSS og Javascript.

Anonymkode: e5b22...3a3

Takk for tips :) 

Anonymkode: 70164...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hart hatt god erfaring med Udemy kurs, men de koster gjerne noen kr. men du kan fint få gode kurs for sånn 300kr

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...