mulle Skrevet 26. februar 2005 #23 Skrevet 26. februar 2005 :enig_animasjon: for mine øyne ser dette absolutt ikke ut som nikking..heller en litt ufin bevegelse... trodde jeg lenge skulle symbolisere å vaske munnen med såpe. hehe! Ikke en favoritt.. "klaskesmileyen" gjør nok heller ingenting for meg..
Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2005 #24 Skrevet 26. februar 2005 denne skal vel egentlig gipe (hvertfall i følge koden) men jeg ser det ikke den gamle "lolen" var bedre. Se her. :rosasmil: :brunette: disse skjønner jeg ikke poenget med... Åja, savner den gamle "lolen"! Selv avskyr jeg denne:
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #25 Skrevet 27. februar 2005 - Irriterende... Den blir "for mye" liksom... - Dette skal liksom være en som rekker tunge. Men i mine øyne ser det bare ut som et smil... - Den manneversjonen ser å ekkel ut - Den beveger munnen for sakte til å kunne se ut som en leende person. Og utrykket den har i ansiktet er bare psycho... - intetsigende og uestetiske å se på - Fred ? Synes det ser ut som en bille som kryper bortover med en pinne i hånden - Den ser ikke sint ut.. det ser ut som en gal kineser som snakker med rare kinategn - Får ikke bestemt meg hva det ser ut som.. en slags fe kanskje ? Den er uansett for intetsigende til å falle i smak ... :enig_animasjon: - Ser ut som den jokker med underlivet, ikke nikker.
Gjest Purple Skrevet 27. februar 2005 #26 Skrevet 27. februar 2005 Liker ikke denne jeg... "Sjarmør"? Jeg syns bare den ser ond og ekkel ut (men jeg har visst brukt den en gang jeg også...)
Gjest Valhalla Skrevet 28. februar 2005 #28 Skrevet 28. februar 2005 :enig_animasjon: Det er så irriterende når folk bare siterer noe og slenger på en av de, unødvendig.
Gjest *Fiona* Skrevet 3. mars 2005 #31 Skrevet 3. mars 2005 Fred ? Synes det ser ut som en bille som kryper bortover med en pinne i hånden Hva slags type bille tenker du på...? Noen av de som er nevnt her, er ikke særlig pene å se på rett og slett. Men ho-ho er svært treffende innimellom, men enig i at 23 etter hverandre blir helt teit, da mister den schwungen.
koldbruna Skrevet 5. mars 2005 #35 Skrevet 5. mars 2005 Disse liker jeg minst: :-x Men har jeg brukt ved en del anledninger da
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #38 Skrevet 6. mars 2005 Denne synes jeg er unødvendig mye i bruk. Ufyllende kommentarer er å foretrekke framfor intetsigende himling med øynene.
Gjest Emera Skrevet 6. mars 2005 #39 Skrevet 6. mars 2005 :rosasmil: Denne skjønner jeg ikke helt vitsen med. "Rosasmil..?" :veldigsur: Og denne ser jo død ut!
Gjest lilletroll Skrevet 8. mars 2005 #40 Skrevet 8. mars 2005 DEN liker jeg minst....den er bare teit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå