AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #1 Skrevet 15. april 2018 Hva er din erfaring med dette som kvinne? Hvilke gevinster fikk du? (økt sexlyst, vektnedgang, mer energi, bedre humør, mer evne til trening etc etc) og hvilke bivirkninger? hvor fort virket det på deg? Siste jeg lurer på er; hvordan fikk du dette? Kan du anbefale en gynekolog/lege/senter etc? Anonymkode: 34dd6...d4a
Skogshuldra Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 (endret) Jeg fikk Tostran 2% gel av Medicus i Oslo, pga total fravær av sexlyst. Tok ca 2-3 uker før jeg merka noe, men for en forskjell! Mannen min fikk mye å gjøre, for å si det sånn. Mer energi, musklene ble mer markert etterhvert som jeg trente. Ingen bivirkninger nå etter et år. Endret 18. april 2018 av Skogshuldra fjernet navn
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #3 Skrevet 16. april 2018 37 minutter siden, Skogshuldra skrev: Jeg fikk Tostran 2% gel av Inger Øverlie på Medicus i Oslo, pga total fravær av sexlyst. Tok ca 2-3 uker før jeg merka noe, men for en forskjell! Mannen min fikk mye å gjøre, for å si det sånn. Mer energi, musklene ble mer markert etterhvert som jeg trente. Ingen bivirkninger nå etter et år. For noe tull. Som vi alle har fått lært fra feministene på KG så er kjønn en sosial konstruksjon, og såkallte kjønnshormoner har ingen innvirkning på noe som helst. Og kvinner er like interessert i sex som menn. Anonymkode: a7a56...6f5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 Bruker Testim gel og er superfornøyd på alle måter! Anonymkode: 56cb7...ba9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 Fikk mannlig skallethet. Verste jeg har gjort i mitt liv.. Anonymkode: 762e6...d28
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #6 Skrevet 16. april 2018 Jeg merket ingenting annet enn fotsvette, fikk skikkelig sure mannetær skal ikke klage at det lukter av skoene til tenåringen min mer, for jeg måtte kaste skoene jeg brukte den perioden. Anonymkode: a97c7...329
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 Jeg har påvist lave testosteronnivåer og fikk utskrevet lave doser testim gel hos mediwave. Merket liten effekt på sexlyst men etter ca 3 mnd bruk begynte jeg å miste mye hår. Det er nå litt over en mnd siden jeg sluttet med testim men jeg mister fortsatt mye hår. Håravfallet er jevnt fordelt over hele hodet. Anonymkode: 3a99b...d72
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #8 Skrevet 17. april 2018 22 timer siden, Skogshuldra skrev: Jeg fikk Tostran 2% gel av Inger Øverlie på Medicus i Oslo, pga total fravær av sexlyst. Tok ca 2-3 uker før jeg merka noe, men for en forskjell! Mannen min fikk mye å gjøre, for å si det sånn. Mer energi, musklene ble mer markert etterhvert som jeg trente. Ingen bivirkninger nå etter et år. Du skal ikke navngi personer på forumet. Anonymkode: 4f496...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå