Gå til innhold

VIPP såpedispenser, hvilken såpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt en VIPP såpedispenser liggende i skuffen en stund. Da jeg kjøpte den knakk pumperøret og fikk da beskjed om at dette er en vanlig feil fordi håndsåpen man fyller oppi er for tyktflytende. Fikk ny gratis pumpe, men endte opp med å putte hele såpedispenseren i skuffen og der har den blitt liggende i et par års tid (mens det står en Xtra såpedispenser fra Coop fremme :ler2: ).

Lurer derfor på om det er andre her inne som har såpedispenser fra Vipp og hvilken såpe har dere i denne? Må ærlig innrømme at jeg ikke gidder å kjøpe dyr spesialsåpe for dette formålet. Fikk såpedispenseren i gave og synes selvsagt den er fin, men hvis jeg må bruke mye penger på spesialsåpe eller stadig kjøpe nye pumper til dispenseren synes jeg ikke det er verdt designen.

Anonymkode: b684a...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, Antoinette skrev:

Bruke svenske L:A Bruket eller L'Occitane. 

Er disse mere tyntflytende enn andre såper? De koster vel en del også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er disse mere tyntflytende enn andre såper? De koster vel en del også?

L:A Bruket refil er rimelige på Blush.no jeg synes de flyter godt igjennom pumpen. 

Billig 10 kroners såpe tørker bare ut hendene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Antoinette skrev:

L:A Bruket refil er rimelige på Blush.no jeg synes de flyter godt igjennom pumpen. 

Billig 10 kroners såpe tørker bare ut hendene. 

Takk for tips - må prøves! Ser det er tilbud hos Blush nå.Noen lukt som er spesielt god? Ser det flere ulike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips - må prøves! Ser det er tilbud hos Blush nå.Noen lukt som er spesielt god? Ser det flere ulike...

Jeg liker den med sitrongress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, Antoinette skrev:

Jeg liker den med sitrongress. 

Bestilt :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt en VIPP såpedispenser liggende i skuffen en stund. Da jeg kjøpte den knakk pumperøret og fikk da beskjed om at dette er en vanlig feil fordi håndsåpen man fyller oppi er for tyktflytende. Fikk ny gratis pumpe, men endte opp med å putte hele såpedispenseren i skuffen og der har den blitt liggende i et par års tid (mens det står en Xtra såpedispenser fra Coop fremme :ler2: ).

Lurer derfor på om det er andre her inne som har såpedispenser fra Vipp og hvilken såpe har dere i denne? Må ærlig innrømme at jeg ikke gidder å kjøpe dyr spesialsåpe for dette formålet. Fikk såpedispenseren i gave og synes selvsagt den er fin, men hvis jeg må bruke mye penger på spesialsåpe eller stadig kjøpe nye pumper til dispenseren synes jeg ikke det er verdt designen.

Er det den i klar plast med Xtra-logo og hvitaktig såpe? I så fall burde den vel være tyntflytende nok for de fleste dispensere, i alle fall er de jeg har hatt her blant de tynneste jeg har vært borti. Jeg synes også den er helt OK, ingen skumle tilsetningsstoffer, mild nok og ingen krem/olje som ligger igjen på hendene (noe som ikke er bra når man bruker kontaktlinser). 

Anonymkode: e40a9...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...