Gå til innhold

karrieren har gått i grus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan karrieren reddes om man opplever den har gått i grus og på ingen måter blitt slik som jeg så for det skulle bli? 

- hva kan redde karrieren? 

Anonymkode: deb61...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som har skjedd da? 

Anonymkode: 46bf7...685

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva som har skjedd da. Er du økonom, jobber i bank og har gjort underslag, er løpet kjørt innen bransjen for å si det sånn. Men er det opprykk som ikke har skjedd som forventet, byr det seg nye sjanser 😊 Bygge på kompetansen  i bredden kan man også gjøre, utvikling og faglige utfordringer skjer ikke bare ved å stige rett oppover i gradene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo ann på hva grunnen er, kanskje kan det hjelpe med miljøforandring, bytte av arbeidssted eller arbeidsplass...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver ekstremt lite!
Skal du bli idrettsutøver  , men havnet i rullestol så kanskje du kan se langt etter den?

Anonymkode: 4b2c4...cbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver ekstremt lite!
Skal du bli idrettsutøver  , men havnet i rullestol så kanskje du kan se langt etter den?

Anonymkode: 4b2c4...cbd

 Da er det vel fremdeles mulig å konkurrere i Paralympics da?

Anonymkode: 53048...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktene har vært svært lite i bransjen jeg jobber i, og i de arbeidsmiljøene jeg har vært i så har det vært i regi vikarbyråer, og da er jeg på ingen måte være en del av arbeidsmiljøet. Faget som jeg egentlig elsker kommer ikke til uttrykk med en millimeter og arbeidsgleden blir totalt vekke. Hvorfor få kjeftende beskjeder, hvorfor være i arbeidsmiljø der noen kaster papirbit som et tegn på der går idioten han skal vi ta, hvorfor høre alt vrøvl som finnes i et menneskekropp? ja, mye mer kunne blitt sagt. Jeg føler jeg ikke kommer inn i faget, og blir en del av miljøet. Nå sitter jeg å skrive jobbsøknader, stillinger som er faste, kun faste stillinger. Og jeg er villig til å flytte. Men trenger å høre det er kommuner som sier du er velkommen å flytte hit! Det er siste sjanse å få komme inn i faget som jeg vil jobbe med. 

TS

Anonymkode: deb61...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din karriere har ikke gått i grus, den har bare ikke startet enda! Du er enda i fasen hvor du skal komme deg ordentlig inn en plass. Det miljøet du er i nå høres giftig og dårlig ut. 

Anonymkode: e5043...56d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som din utfordring er at du blir plaget, mobbet og trakassert? Det er ikke normalt at folk kaster papirbiter på en eller stadig vekk får kjeft. Dersom det likevel er sånn, så må du bli dyktigere ti å stå opp for deg selv, og forsvare deg, både verbalt og fysisk. Hadde noen behandlet meg sånn, så skulle jeg skjelt dem ut etter noter og mishandlet dem på en måte slik at de aldri hadde stått på beina igjen!

Anonymkode: a7962...820

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som din utfordring er at du blir plaget, mobbet og trakassert? Det er ikke normalt at folk kaster papirbiter på en eller stadig vekk får kjeft. Dersom det likevel er sånn, så må du bli dyktigere ti å stå opp for deg selv, og forsvare deg, både verbalt og fysisk. Hadde noen behandlet meg sånn, så skulle jeg skjelt dem ut etter noter og mishandlet dem på en måte slik at de aldri hadde stått på beina igjen!

Anonymkode: a7962...820

Ja det høres jo ut som et glimrende karrieretrekk .. :rolleyes:

Anonymkode: 3ef77...5f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎04‎.‎2018 den 10.54, AnonymBruker skrev:

Høres ut som din utfordring er at du blir plaget, mobbet og trakassert? Det er ikke normalt at folk kaster papirbiter på en eller stadig vekk får kjeft. Dersom det likevel er sånn, så må du bli dyktigere ti å stå opp for deg selv, og forsvare deg, både verbalt og fysisk. Hadde noen behandlet meg sånn, så skulle jeg skjelt dem ut etter noter og mishandlet dem på en måte slik at de aldri hadde stått på beina igjen!

Anonymkode: a7962...820

Jeg synes sjefene ikke er gode, og det handler lite om medmenneskelighet, kunne ikke alle sjefer i det minste vært påtvunget pedagogikk? så kunne alle trivdes på jobb. Nå har jeg ofret mange tullete år på noe som ikke har gitt meg noe som helst. Jeg angrer så fælt.

Anonymkode: deb61...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler fortsatt en jobb og fast ansettelse, meget frustrert. Kan ikke annet enn å bare riste på hodet.

 

TS

Anonymkode: deb61...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

karrièren var ikke over allikevel. Ble reddet inn av en der ingen andre trodde på meg. Utrolig glad å ha tittelen, være i arbeidslivet, fast ansatt, få mer erfaring, kjempe om å vise seg frem og våge å gå opp i karrièrestigen.  Har virkelig fått brynet meg frem siden ansettelsen i mai. Nå er vi i Oktober. 

Til alle som ikke trodde på meg har jeg egentlig ikke noe å si til. 

Men til dere som trodde på meg, kan jeg ikke annet enn å takke, for dere er unike. :)

 

Anonymkode: deb61...71e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...