Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267672

En av dem som allerede har uttrykt sin misnøye, er L. Brent Bozell III, president i Parents Television Council.

- Jeg skulle ønske at de ikke hadde gjort det. Her har vi et show som blir sett av mange millioner barn. Trenger barna å få temaet homofilt ekteskap slengt midt i ansiktet? Hvorfor kan vi ikke bare underholde? lyder reaksjonen.

Eks-mannejeger

Før hun sto frem som lesbisk, var Patty best kjent for TV-seerne som en kjederøykende sofagris med særlig sans for action-helten «MacGyver».

Det er altså bedre med en kjederøykende sofagris med særlig sans for action-helten «MacGyver» enn en lesbisk tegneseriefigur? At i det hele tatt foreldre lar familien Simpson bli rollemodeller forteller vel mer om foreldrene. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

For ikke snakke om en øldrikkende, feit fyr som overser barna sine totalt og henger sammen med alkoholiker, en korrupt politimann og en udreggelig unge :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi må huske at vi snakker om USA, landet med flest moraler pr. innbygger.

Gjest Valhalla
Skrevet

Og i Sverige viser de skuespill med lesbesex for barnehagebarn for å demonstrere at det er helt naturlig, er det ikke flott at verden går fremover.......

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Og i Sverige viser de skuespill med lesbesex for barnehagebarn for å demonstrere at det er helt naturlig, er det ikke flott at verden går fremover.......

Sex i barnehageskuespill hører ikke sammen uansett. Eller ønsket du å ytre at homofili=pedofili?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Vi må huske at vi snakker om USA, landet med flest moraler pr. innbygger.

Dobbeltmoraler også, kanskje? ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dobbeltmoraler også, kanskje? ;)

Det var forsåvidt dét jeg antydet, var det ikke?

Bortsett fra det er du ufattelig stilig i den habitten!

Gjest Anonymous
Skrevet

Sex i barnehageskuespill hører ikke sammen uansett. Eller ønsket du å ytre at homofili=pedofili?

Dette blir det fokusert litt for lite på etter min mening: Altså ikke at homofili = pedofili, men omvendt!

Det er SVÆRT ofte at de som forgriper seg på unge gutter er nettopp menn. Selv om de lever med kone og familie i den daglige verden.

I diskusjon med en kamerat her om dagen kom vi på den noe fantasifulle ideen om å bruke benevnelsen "homo-pedo" om en pedofil. Nå er det blitt så "vanlig" med betegnelsen "pedofil" at man ikke reagerer mer på ordet. Kanskje det ville skremme bort prospektive pedofile hvis de måtte assosiere seg med betegnelsen "homofil" i tillegg? :) (er det ikke verdt et forsøk?)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Vel, mulig ikke homofile som ikke forgriper seg mot barn, ikke liker å bli assosiert med pedofile? Du sier også indirekte at homofil er et skjellsord. "Pedofil er blitt utvannet, så da kan vi bruke homo i stede."

Tenkte jeg skulle la være å kommentere innlegget ditt, noe som kanskje egentlig hadde vært bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel, mulig ikke homofile som ikke forgriper seg mot barn, ikke liker å bli assosiert med pedofile? Du sier også indirekte at homofil er et skjellsord. "Pedofil er blitt utvannet, så da kan vi bruke homo i stede."  

Tenkte jeg skulle la være å kommentere innlegget ditt, noe som kanskje egentlig hadde vært bedre.

klart dette er satt på spissen, men det er litt rart likevel. ((synes jeg)) Og om de ikke er (latent) homofile, er det kanskje slik at ikke bryr seg om kjønn, som om barn er intetkjønn (eller kjønnsløse), og det er bare det at det er et ungt menneske som interesserer dem.

Skrevet

Og dette startet med en uskyldig diskusjon om Simpsons! Bra de som lager showet oppnår det de vil, provokasjon og samfunnsdebatt :):wink:

Skrevet

Njae... riktigt SÅ var det inte

Barnehagebarnen fick en erotisk novell uppläst för sig i en sagostund (eventyrslesning). I novellen hade två tjejer oralsex med varandra..

Gjest TomKrus
Skrevet

Noe av det artigste er jo at serien går på Fox. Alt har sin pris, også dobbeltmoral.

Gjest Valhalla
Skrevet

Du er klar over at Fox har andre kanaler enn fox news? De sender mye rart. Fox har en høyrevridning på fox news av kommersielle hensyn, er det så vanskelig å akseptere.

Gjest TomKrus
Skrevet
Du er klar over at Fox har andre kanaler enn fox news? De sender mye rart. Fox har en høyrevridning på fox news av kommersielle hensyn' date=' er det så vanskelig å akseptere.[/quote']

Det er ikke bare kommersielle hensyn. Det er også ledelsens politiske syn. Er det så vanskelig å se?

Det er vel kun en gang de har gått inn og sensurert en episode (tror det var en liten harselas mot Vatikanet), men ellers har ledelsen holdt seg unna hva Groening og co driver på med.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Barnehagebarnen fick en erotisk novell uppläst för sig i en sagostund (eventyrslesning). I novellen hade två tjejer oralsex med varandra..

Mulig jeg er konservativ, men synes man kan vente til man blir litt eldre jeg da men :o .

Gjest Valhalla
Skrevet

Fox sender også "playing it straight", et show hvor man gjetter hvem som er homo og ikke.

MADtv, Family Guy, etc. etc.

Med fox news så de et marked som bare ventet på å bli tatt, med alle de venstrevidde kanalene var det god mulighet til å nå store mengder amerikanere som ønsket en kanal rettet mot dem. Det fikk de og det har blitt en stor suksess.

Gjest Valhalla
Skrevet

Du kunne f.eks. sjekke ut Ted Turner og hvordan han ligger an politisk.

Gjest TomKrus
Skrevet
Du kunne f.eks. sjekke ut Ted Turner og hvordan han ligger an politisk.

Det er forskjell på å ha en politisk mening, og bruke egne mediekanaler for å spre den. Det blir fort et ullent grenseland mellom journalistikk og propoganda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...