AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Del Skrevet 14. april 2018 (endret) Hei jeg er nå snart ferdig med denne lua. Jeg har kommet til den siste delen der jeg strikker 2 r og vr sammen og r og vr. Jeg skal begynne på den tredje linjen (fra toppen). Jeg har 8 (gange 6) masker fra før av i følge diagrammet. Og etter den nest tredje siste linjen skal jeg ha 4 masker (gange 6). Men hvordan blir det fra 8 til 4? Min blir fra 8 masker til 6... https://www.nille.no/lindegarn?gclid=EAIaIQobChMI45jmrMG62gIVTi4YCh0YEgU5EAAYASAAEgIpj_D_BwE Anonymkode: a330b...0fb Innlegget er redigert ihht opphavsretten. Endret 14. april 2018 av Papirfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #2 Del Skrevet 14. april 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er nå snart ferdig med denne lua. Jeg har kommet til den siste delen der jeg strikker 2 r og vr sammen og r og vr. Jeg skal begynne på den tredje linjen (fra toppen). Jeg har 8 (gange 6) masker fra før av i følge diagrammet. Og etter den nest tredje siste linjen skal jeg ha 4 masker (gange 6). Men hvordan blir det fra 8 til 4? Min blir fra 8 masker til 6... https://www.nille.no/lindegarn?gclid=EAIaIQobChMI45jmrMG62gIVTi4YCh0YEgU5EAAYASAAEgIpj_D_BwE 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a330b...0fb Jeg går ikke inn på linken din fordi den må lastes ned og lagres på min enhet. Med mindre det er en gratis oppskrift så har du heller ikke lov til å legge den ut på nett. Kan du forklare hvor du har funnet oppskriften elelr hva lua heter? Anonymkode: 91d9a...422 Sitatet er ryddet i ihht opphavsretten. Endret 14. april 2018 av Papirfly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #3 Del Skrevet 14. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg går ikke inn på linken din fordi den må lastes ned og lagres på min enhet. Med mindre det er en gratis oppskrift så har du heller ikke lov til å legge den ut på nett. Kan du forklare hvor du har funnet oppskriften elelr hva lua heter? Anonymkode: 91d9a...422 Hei, den er henter fra nettsiden til Nille. Hvis du går inn på nettsiden og ser etter Velkommenlua: fjellsekkeluen. Takk Anonymkode: a330b...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Del Skrevet 14. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei, den er henter fra nettsiden til Nille. Hvis du går inn på nettsiden og ser etter Velkommenlua: fjellsekkeluen. Takk Anonymkode: a330b...0fb Takk. Kommer tilbake til deg. Anonymkode: 91d9a...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #5 Del Skrevet 14. april 2018 Den der var en smule komplisert. Men jeg vil tro du skal fjerne de to stolpene i midten, som er kortere enn de andre, ved å strikke den ene masken sammen inn i stolpen bak den masken som forsvinner, og den neste forkortede stolpens maske sammen med masken i den lange stolpen på neste forhøyede stolpe. Ikke lett å forklare dette. Mes trikking så er det ofte slik at mønsteret ikke altid kan følges slavisk. Da må en prøve seg frem og gjøre det en selv mener blir finest. Jeg holder på med et prosjekt der jeg har rekt opp x antall ganger og vært i strikkebutikken for å få hjelp en gang, og jeg må nokmdit en gang til. Anonymkode: 91d9a...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkejente Skrevet 14. april 2018 #6 Del Skrevet 14. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Den der var en smule komplisert. Men jeg vil tro du skal fjerne de to stolpene i midten, som er kortere enn de andre, ved å strikke den ene masken sammen inn i stolpen bak den masken som forsvinner, og den neste forkortede stolpens maske sammen med masken i den lange stolpen på neste forhøyede stolpe. Ikke lett å forklare dette. Mes trikking så er det ofte slik at mønsteret ikke altid kan følges slavisk. Da må en prøve seg frem og gjøre det en selv mener blir finest. Jeg holder på med et prosjekt der jeg har rekt opp x antall ganger og vært i strikkebutikken for å få hjelp en gang, og jeg må nokmdit en gang til. Anonymkode: 91d9a...422 Ok. Tusen takk for hjelpa !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #7 Del Skrevet 14. april 2018 Fikk du det til? Anonymkode: 91d9a...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkejente Skrevet 15. april 2018 #8 Del Skrevet 15. april 2018 Ja, gjorde jeg ! Takk igjen 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå