AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Har plutselig fått store problemer med å være utenfor huset der jeg bor. Bor i rekkehus og har en relativt usjenert hageflekk, men plutselig gruer jeg meg for å møte på naboer ute! Ingenting tilsier at det burde være noe problem, men jeg går ikke ut og koser meg i hagen dersom andre er i nærheten! Hva skjer med meg?? Anonymkode: 36a82...309
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Har det bare plutselig skjedd? Jeg er også sånn at jeg ikke klarer å slappe helt av og kose meg hvis jeg ikke er alene, men jeg har alltid vært sånn. Anonymkode: 52fc7...e22
Skadeskutt Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Har det skjedd noe som kan ha ført til at du holder på å utvikle sosial angst?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har plutselig fått store problemer med å være utenfor huset der jeg bor. Bor i rekkehus og har en relativt usjenert hageflekk, men plutselig gruer jeg meg for å møte på naboer ute! Ingenting tilsier at det burde være noe problem, men jeg går ikke ut og koser meg i hagen dersom andre er i nærheten! Hva skjer med meg?? Anonymkode: 36a82...309 alder, fylke, sivilstatus? Anonymkode: 9a1c0...6e4
Gjest making.a.mess Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 Går du på antidepressiva? Eller andre medisiner som har angst som bivirkning? Eller har du møtt noen ubehageligheter som har kommet plums på fra noen når du har vært ute?
Atea Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Har plutselig fått store problemer med å være utenfor huset der jeg bor. Bor i rekkehus og har en relativt usjenert hageflekk, men plutselig gruer jeg meg for å møte på naboer ute! Ingenting tilsier at det burde være noe problem, men jeg går ikke ut og koser meg i hagen dersom andre er i nærheten! Hva skjer med meg?? Anonymkode: 36a82...309 Har du en samboer som psyker deg ned? Da er det vanlig å få lyst til å isolere seg.
Mollyme Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 Er dette kun hjemme, altså, er det greit å gå i butikken, på kafé etc? Jeg likte ikke naboene der jeg bodde før, jeg hadde ikke noe imot dem, de var bare ikke min type mennesker, så for meg ble det å flytte løsningen. Leide uansett bare, så jeg kjøpte meg leilighet på en annen kant av byen.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #8 Skrevet 14. april 2018 jeg har hatt meget dårlige mennesker rundt meg, det har ført til at jeg ikke går ut mer. Fordi når man ikke klarer å prate ordentlig så blir det slitsomt i lengden. Anonymkode: 9a1c0...6e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå