Gå til innhold

Brystforstørrelse erfaringer?


maxxi

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer fælt på hvordan erfaringer dere har etter å ha tatt silikon. Operasjon, rett etter, og generelt tiden etter. Jeg har endelig fått time hos Aleris Lillesand/Agder, og det nærmer seg virkelig. Kjenner nervene! :P

Jeg var veldig klar til kirugen at jeg ville ha så naturlige bryster som mulig, ham mente da det mest naturlige og greieste for meg var dråpeformet 255 mg over muskel. Jeg er 175 høy og rundt 69 kg. Jeg har veldig stor beinbygning, og drevet med idrett siden jeg var veldig ung. Så pupper har jeg egentlig aldri hatt noe av hehe. Jeg er nå 23 år, og har endelig mulighet og guts til og få gjort det jeg har tenkt på helt siden jeg var rundt 13 år.. 

Så om noen kan dele noen erfaringer med meg, så takker jeg for svar :) Jeg har en veldig fysisk jobb, mange tunge løft. Men har snakket åpent med jobb, (var drit nervøs for å fortelle det) og jeg kan ta 7 dager ferie, blir da nesten 2 uker fra da det er noen helligdager rundt om den tiden. Og at jeg må ta det litt forsiktig de første ukene på jobb. 

Og noen som har vært hos Aleris Lillesand/Agder? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...