AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Jeg er en jente på 17 år, men jeg føler meg kun tiltrukket av eldre menn på 50-60+. En venninne av meg mener at det ikke er bra, men kan hun ikke passe sine egne saker. Det må da være greit om yngre jenter tenner på eldre menn og motsatt. Hva kan jeg liksom si for at denne irriterende venninne skal gi seg med å blande seg inn. Anonymkode: 7a0c1...6bc
Peaches Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Det er så mange ekle tråder her for tiden, er de skrevet av samme mann?? Hva får du ut av det? 10
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 2 minutter siden, Peaches skrev: Det er så mange ekle tråder her for tiden, er de skrevet av samme mann?? Hva får du ut av det? Unnskyld meg? Kan jeg ikke få stille et spørsmål uten å bli beskyldt for å være en ekkelt mann? Er faktisk noen av oss som tenner på eldre menn, så deal with it! Svar heller på det det spørres om kanskje? TS Anonymkode: 7a0c1...6bc 2
Peaches Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg? Kan jeg ikke få stille et spørsmål uten å bli beskyldt for å være en ekkelt mann? Er faktisk noen av oss som tenner på eldre menn, så deal with it! Svar heller på det det spørres om kanskje? TS Anonymkode: 7a0c1...6bc Du høres ut som en ekkel mann, kanskje det burde være en tankevekker for deg. Hør på venninnen din. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 6 minutter siden, Peaches skrev: Du høres ut som en ekkel mann, kanskje det burde være en tankevekker for deg. Hør på venninnen din. Det er faktisk ikke alle som er trangsynte og fordomsfulle som deg. Folk er ulike, og respekter at vi tenner på ulike ting!!! Anonymkode: 7a0c1...6bc 2
Peaches Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke alle som er trangsynte og fordomsfulle som deg. Folk er ulike, og respekter at vi tenner på ulike ting!!! Anonymkode: 7a0c1...6bc Troll. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, Peaches skrev: Troll. Ingen som har bedt deg svare i denne tråden. Anonymkode: 7a0c1...6bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #8 Skrevet 14. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ikke alle som er trangsynte og fordomsfulle som deg. Folk er ulike, og respekter at vi tenner på ulike ting!!! Anonymkode: 7a0c1...6bc Akkurat slik prater 17 år gamle jenter ja. Not. Anonymkode: 1ef25...a27 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. april 2018 #9 Skrevet 14. april 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 17 år, men jeg føler meg kun tiltrukket av eldre menn på 50-60+. En venninne av meg mener at det ikke er bra, men kan hun ikke passe sine egne saker. Det må da være greit om yngre jenter tenner på eldre menn og motsatt. Hva kan jeg liksom si for at denne irriterende venninne skal gi seg med å blande seg inn. Anonymkode: 7a0c1...6bc Hva venninnen din mener, skal du ikke bry deg om. Kjedelig å ha sex med noen man ikke tenner på. Siden du er over 16 år, kan du ha sex helt lovlig med alle andre over 16 år. Såfremt det er frivillig hos begge. Så be henne passe sine egne saker. Når dette er sagt, er jeg også i tvil om hvor ekte du er. Men kjør på!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #10 Skrevet 14. april 2018 Ikke for å være stygg med deg, men når man er 17år, så vet man nesten ikke hva man tenner på enda. Utforsk ting litt mer før du bekymrer deg for mye over dette. Anonymkode: a99dc...e52 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #11 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Akkurat slik prater 17 år gamle jenter ja. Not. Anonymkode: 1ef25...a27 Hvorfor kan du ikke heller svare på det jeg spør om i tråden? TS Anonymkode: 7a0c1...6bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #12 Skrevet 14. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke heller svare på det jeg spør om i tråden? TS Anonymkode: 7a0c1...6bc Hvorfor kan jeg ikke bare heller svare det jeg mener er riktig? Anonymkode: 1ef25...a27
DominantHr Skrevet 14. april 2018 #13 Skrevet 14. april 2018 Jeg også tror at her er det en voksen mann som seiler under falsk flagg. Når det er sagt, er det ikke uvanlig at yngre kvinner blir tiltrukket av eldre menn. Ageplay kan det også betegnes. Når det er sagt, en voksen mann bør være for god til å leke med en 17 åring, samtidig som at den unge jenta lett kan bli utnyttet. Hold dere unna! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå