Gå til innhold

Hvem er DU?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er DU som sitter og kikker, skriver og svarer her inne på KG?

Hvorfor titter du innom?

Hvor mange ganger er du innom i løpet av et døgn?

Er du singel? Har du kjæreste/samboer? Barn? Hva gjør de mens du er her? 

Hva ville alternativet vært om du ikke er her inne? 

Anonymkode: b1afe...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en jente på 19 år fra Østlandet.

Har alvorlig ME som til tider gjør meg så syk at jeg ikke orker å snakke med folk, så å være her inne dekker litt av mitt sosiale behov + at noen tråder er god underholdning. 

Er innom kanskje 2-3 ganger om dagen.

Singel, bor hos foreldrene mine.

Da hadde jeg nok følt meg mer ensom og isolert. Eventuelt hadde jeg tatt i bruk twitter igjen :P

Anonymkode: 6fc20...ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 19 år fra Østlandet.

Har alvorlig ME som til tider gjør meg så syk at jeg ikke orker å snakke med folk, så å være her inne dekker litt av mitt sosiale behov + at noen tråder er god underholdning. 

Er innom kanskje 2-3 ganger om dagen.

Singel, bor hos foreldrene mine.

Da hadde jeg nok følt meg mer ensom og isolert. Eventuelt hadde jeg tatt i bruk twitter igjen :P

Anonymkode: 6fc20...ee4

Så bra at dette forumet gir deg (noe) av det du trenger :)

Ts

Anonymkode: b1afe...a8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at dette forumet gir deg (noe) av det du trenger :)

Ts

Anonymkode: b1afe...a8d

Enig :)

Så hvem er da du, TS? 

Anonymkode: 6fc20...ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame i 30-årene som nylig har blitt medlem av KG :) Hehe.. LITT treig!

Jeg føler at jeg har blitt litt avhengig av å lese og svare i tråder som «treffer» meg. 

Jeg er gift og har barn, og er hyppig innom barn og familie-trådene. 

Alternativet til å være her, er å være sammen med dem. Haha, må derfor stikke nå :fnise:

Ts

 

Anonymkode: b1afe...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame i 30-årene som nylig har blitt medlem av KG :) Hehe.. LITT treig!

Jeg føler at jeg har blitt litt avhengig av å lese og svare i tråder som «treffer» meg. 

Jeg er gift og har barn, og er hyppig innom barn og familie-trådene. 

Alternativet til å være her, er å være sammen med dem. Haha, må derfor stikke nå :fnise:

Ts

 

Anonymkode: b1afe...a8d

Haha, velkommen til forumet! Ønsker deg en god lørdag med familien din :)

Anonymkode: 6fc20...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei frøken på snart 27, innvandret fra møre til trøndelag!

Jeg titter innom av ren nysgjerrighet og fascinasjon av ting folk lurer på :fnise:

Ikke så nysgjerrig da, kanskje ett par-tre ganger i uka :laugh:

Samboer. 2 kids som sover og i andre sofaen ser sambo tv :P

Enten fulgt med på tv'en eller sovet :laugh:

Anonymkode: f18fb...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært her i utrolige syv år, periodevis. Men har skjønt det er de som har vært her mye lenger. He he,

Dame rundt 40 som sliter litt med egen psyke og bruker ofte Kg som en avleder fra egne tanker. Pluss at jeg er nysgjerrig på folk og på det rare samfunnet Kg er, med sine rare sedvaner og innbyggere og uskrevne regler.

Og jeg leser. Leser og leser og leser. Og undres. Jeg svarer nesten aldri. Men noen ganger svarer jeg anonymt som nå, om temaet er av det ufarlige slaget, og jeg føler for det. Enda sjeldnere skriver jeg noe under "navnet", mitt om det er noe jeg brenner så for at det føles riktig å si noe og samtidig vise at jeg står for denne meningen. Har ca 500 slike innlegg, skrevet over syv år..

ja og velkommen forresten :)

Anonymkode: bdf0f...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg kjeder meg, og skulle ønsket det var langt mer aktivitet i telle-trådene...   

Anonymkode: a19f6...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm nei si det. 

Jeg bruker forumet både som tidsfordriv, avledning når det blir vanskelig, som en slags terapi og fordi jeg har et genuint ønske og en interesse i å hjelpe og støtte andre som sliter ved å dele erfaringer og prøve å komme med støttende ord og eventuelt råd.

Jeg er en kvinne på 27 år. Er betegnet som alvorlig psykisk syk, men har gjort litt framskritt i det siste. Er dog svært sårbar så skal ikke så mye til for å velte koppen også kommer alle de fæle tankene og følelsene som jeg prøver å jobbe med og bli kvitt. 

Jeg har to barn som bor hos sin far. Som jeg har samvær med. Pga overnevnte sykdommer. 

Jeg er ikke i jobb for tiden, men skal starte i arbeidspraksis på en dyreklinikk nå. Et par timer to ganger i uken. Er utdannet sykepleier. Har hovedsaklig jobbet i psykiatrien.

Ut over det aner jeg ikke hvem jeg er. For det meste føler jeg meg verdiløs og kjip. Er sint på meg selv for å ha blitt så syk. 

Så jeg bruker forumet til litt av hvert, men har blitt utestengt noen ganger fordi jeg har forsnakker meg i forhold til mine psykiske lidelser og symptomer. Sliter rett og slett med å se hvor grensa går og det å glemme meg av når jeg blir litt for engasjert i en tråd hvor noen skriver om/søker råd om noe jeg selv har mye egenerfaring med. 

Når jeg utestenges fra forumet så blir jeg faktisk mer deprimert fordi at forumet er en stor avledning fra mye av tankekjøret jeg sliter med. 

Er definitivt avhengig av KG. Har vært medlem i 10 år og den forrige brukeren jeg hadde som jeg har "forlatt" hadde over 20 000 innlegg. :ler:

Er heller aktiv på KG en kveld framfor å sitte passivt og se på TV. 

Endret av Skadeskutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Tusen takk for at dere svarer. Det er spennende å høre (dog litt trist lesning da flere av dere har utfordringer dere må takle på daglig basis). Jeg ønsker dere alt godt. 

Personlig må jeg finne en balanse her inne på KG, for selv om jeg setter pris på å lese andres tanker og meninger, kan det til tider bli en dårlig stemning på noen tråder. Jeg ønsker ikke å få en klump i magen av å være her, men setter pris på tråder og innlegg som gir meg et nytt perpektiv på ting. Jeg liker også å hjelpe der jeg kan ved å skrive om egne opplevelser og erfaringer. 

Anonymkode: b1afe...a8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er DU som sitter og kikker, skriver og svarer her inne på KG? Kvinne, 25 år, ufør (jobber litt) og kronisk syk, har hund. 

Hvorfor titter du innom? Fordi jeg ikke får vært så sosial på andre måter pga sykdom og jeg syns det er mye rart og interessant her inne.

Hvor mange ganger er du innom i løpet av et døgn? 1, hvis jeg har svart på noe eller sånn kanskje litt oftere for å se oppfølging på det.

Er du singel? Har du kjæreste/samboer? Barn? Hva gjør de mens du er her? Gift, ingen barn.

Hva ville alternativet vært om du ikke er her inne? Tv og panda pop istedenfor kg :P 

Anonymkode: f5d91...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin

For å sitere Emily Dickinson.

 

I'm nobody! Who are you?
Are you nobody, too?
Then there's a pair of us — don't tell!
They'd banish us, you know.

How dreary to be somebody!
How public, like a frog
To tell your name the livelong day
To an admiring bog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en kvinne i  begynnelsen av 30-årene. Dagene går med til hobbyer, venner, kjæreste og en jobb jeg elsker (innen undervisning og mellomledelse, er utdannet lektor). Jeg bruker forumet som underholdning når jeg er hjemme alene. Jeg liker vel å bli litt provosert. Jeg er sikkert innom annenhver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 2.36, AnonymBruker skrev:

Hvem er DU som sitter og kikker, skriver og svarer her inne på KG?

Hvorfor titter du innom?

Hvor mange ganger er du innom i løpet av et døgn?

Er du singel? Har du kjæreste/samboer? Barn? Hva gjør de mens du er her? 

Hva ville alternativet vært om du ikke er her inne? 

Anonymkode: b1afe...a8d

Er en kvinne på 40, har bodd i utlandet i 15 år og liker å lese/skrive litt norsk og ha litt tilhørighet til Norge.

Er innom når jeg venter på kollektivtransport/andre ting og ofte om kvelden før jeg sovner.

Har samboer, ingen barn. 

Om jeg ikke var her ville jeg nok lest en bok eller nettavisene.

Anonymkode: 21932...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er en kvinne på 40, har bodd i utlandet i 15 år og liker å lese/skrive litt norsk og ha litt tilhørighet til Norge.

Er innom når jeg venter på kollektivtransport/andre ting og ofte om kvelden før jeg sovner.

Har samboer, ingen barn. 

Om jeg ikke var her ville jeg nok lest en bok eller nettavisene.

Anonymkode: 21932...eee

Så spennende! Nå som du har bodd så mange år i utlandet - opplever du når du leser på KG en slags kulturkræsj? Har vi «typisk norske»-meninger her? 

Ts

Anonymkode: b1afe...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...