Arkana Skrevet 1. august 2006 #21 Skrevet 1. august 2006 Arkana, ser du har blandebatteriet. Mange sier de fra IKEA ikk er så gode. Hva er din erfaring? (Og andre som har eller har hatt dem og ikke bare hørt noe, kan selvsagt også svare...) ← Vi har som sagt bare hatt kjøkkenet litt over ett år, men har ikke hatt problemer med blandebatteriet eller andre deler av kjøkkenet. Vi hørte også rykter om at det var dårlig, men fikk vite at dette gjaldt tidligere og at Ikea nå hadde forbedret det. En rørlegger vi snakket med sa også at han ikke opplevde flere problemer med Ikea enn med andre merker, og vi kjenner også flere som har hatt Ikea-kjøkken lenger enn oss og ingen av dem har hatt problemer, så da stolte vi på at det var bra nok kvalitet.
Cr@sh Skrevet 1. august 2006 #22 Skrevet 1. august 2006 Denne tråden likte jeg... Vi har nemlig bestilt oss Ikea-kjøkken og det kommer om 1 uke. Fint å lese at så mange har gode erfaringer... Vi har riktignok kjøpt vask, hvitevarer og benkeplate andre steder - men alltid betryggende å høre at andre er fornøyde med det du også har valgt...
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #23 Skrevet 2. august 2006 -så da kommer jeg med mine dårlige erfaringer... Jeg kunne godt tenkt meg et Ikea kjøkken. Men så bestemte vi oss for å bruke Ikea kjøkken på vaskerommet. Og etter å ha pakket opp og fått det på plass, og gått det litt nærmere etter i sømmene, har vi bestemt oss for å absolutt IKKE ha Ikea på kjøkkenet. Ikke en eneste del er lytefri. Det er fargeforskjell, og skapdørene sprekker på innsiden der du skrur inn knotteskruer. Benkeplata er et kapitel for seg..........
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #24 Skrevet 9. august 2006 Benkeplate i heltre fra Ikea er veldig bra. Laminat vil jo selvfølgelig ikke være like bra.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #25 Skrevet 9. august 2006 IKEA får nye benkeplater i den nye katalogen! Acryl og granitt!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #26 Skrevet 9. august 2006 Arkana, ser du har blandebatteriet. Mange sier de fra IKEA ikk er så gode. Hva er din erfaring? (Og andre som har eller har hatt dem og ikke bare hørt noe, kan selvsagt også svare...) ← Vår rørlegger sa at ingen rørlegger ville sette opp et blandebatteri fra ikea. Så vi endte med å bytte ut det. Ellers var kjøkkenet topp, men vi hadde det også bare et år. (Nå har vi flyyet fra det...) Men vi kjøpte integrert oppvaskmaskin der... Den var jeg ikke så fornøyd med. Kostet jo noen tusen og ingen fleksible løsninger... Var derfor stadig fullt...
Gjest beekeeper Skrevet 9. august 2006 #27 Skrevet 9. august 2006 Jeg er fornøyd med ikea-kjøkkenet mitt bortsett fra at vasken ikke er av høy kvalitet (fort slitt og matt som flere har påpekt)
Azi Skrevet 9. august 2006 #28 Skrevet 9. august 2006 Vi har Ikea kjøkken og er kjempe fornøyd. Utenom benkplaten og vasken og blandebatterien. Vi venter på benkplate nr 3. Og det i løpet av 3 mnd. Så her har vi vært maks uheldig. Men etter tid og stunder skal vi ha marmor benkplater og ny vaskekumm!
cappocino Skrevet 10. august 2006 #29 Skrevet 10. august 2006 Vi har også ikea kjøkken og har vært veldig fornøyde. Hadde ikea kjøkken i forrige leilighet også og kan ikke si så mye om møblene. Blandebatteriet sitter litt løst syns jeg men ikke noe som er til irritasjon. Har hørt i etterkant at blandebatt er ikke så bra fra ikea, men de har jo en garanti på de, så er det noe feil leverer vi bare det tilbake. Vi har heltre benkeplate fra ikea og så lenge du følger instruksen for installasjon så er den like god som andre heltre benkeplater.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå