AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Jeg har alltid vært plaget av luft i magen, da ikke i form av unormal gassdannelse - men bare at den fort blir oppblåst uten at det nødvendigvis kommer noe ut. I fjor fikk jeg akutt gastritt et par tre ganger, og da levde jeg på «beige» mat og fulgte alle råd som kan tenkes for kostholdet rettet mot gastrittplager. Dette holdt jeg ut en stund fordi jeg hadde så store smerter og fikk fravær fra jobb, men kostholdet var ekstremt ensidig - vi snakker ris uten saus og kun kyllingfilet. Ingenting kaffe, aldri te med mindre det var fenikkelte. Ekstremt lite sukker. Noe av effekten var da at jeg sjeldent ble oppblåst i magen eller urolig i magen. Jeg synes det ble for slitsomt å leve sånn, så jeg testet å innføre noe kaffe/mer normale middager osv. Men nå er jeg jo ofte oppblåst igjen. Er det noen som har vært plaget med det samme og funnet noe annet enn ekstremt kosthold som løsning/bedring? Anonymkode: a7220...36a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Inntak av Biola hjelper mange. Anonymkode: 9ab84...f5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå