Gå til innhold

beste one night stand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble med ei deilig dame hjem. Hun hadde på seg en kort sommerkjole og var sommerbrun. Etter mye flørting og noen glass vin ble vi enige om å dra hjem til henne. Hun hadde sinnsykt deilige former og slank og petit. Aldri sett ei kvinne live som var så deilig som henne. La merke til at hun fikk lange blikk mens vi gikk gatelangs. Vel hjemme hos henne eskalerte ting veldig kjapt. Løftet henne opp på kjøkkenøyen i kjøkkenet og tok henne der og da. Hun var veldig våt, og hun ville bare ha meg inni seg. Var så kåt og hun var så trang at jeg kom etter maks to minutter, men var så kåt at ettet litt kosing med puppene hennes og kyssing fortsatte vi å knulle. Gikk over til soverommet, og vi hadde vel sex 3 ganger den natten. Aldri vært så kåt verken før eller etter.😄

Anonymkode: 90a9e...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.4.2018 den 0.16, AnonymBruker skrev:

ALLE vet at NOEN kvinner bryr seg om at det skal være stort som mulig. ALLE vet at de som har gjennomsnittlig penis også har fornøyde sexpartnere. ALLE vet også at når man skriver anonymt på nettet så kan man fritt si hva man tenker innerst inne, samtidig som man er fornøyd med mindre enn schvære peniser. De aller fleste har normal størrelse og de fleste har bra sex med det. Så hvorfor skal NOEN menn alltid få dårlig selvtillit av å lese om at NOEN kvinner noen ganger har hatt en svær penis og har syntes det er deilig. Hvorfor skal kvinner på dårlig samvittighet for å ha deilig sex? 

Min deilige ONS hadde ingenting med stor penis å gjøre, men mannen var en duracell-kanin. Og var første gang jeg hadde deilig sex fordi han fokuserte på meg også. Han var helt magisk. Han viste tydelig at han likte meg og kroppen min og vi hadde masse sex hele natta. Jeg husker ikke alt vi gjorde engang, jeg bare husker at alt var helt fantastisk deilig. 

Anonymkode: 6f1ee...c99

Bare morsomt hvordan mange kvinner blir sure hver gang en mann påpeker at trang vagina er best også ikke sant?😉 Er ofte sånn det er. Damer blir også usikkre når mannen sier han foretrekker ei lita petit trang dame. Er bare sånn det er. Men må være lov å si hva man tenner på. Helt enig der.😊

Anonymkode: 90a9e...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet denne historien før, men jeg liker å fortelle den så here goes:

Ble invitert på en liten fest, jeg var førstemann og satt der med verten som var en kompis. Etter noen minutter kommer masse fremmede inn, deriblant en slags vikinggud med metroseksuelle vibber, en av de vakreste menn jeg noen gang har sett. Fra det øyeblikket jeg så han visste jeg at jeg skulle ha han om bare for en natt. Etter noen timer drar vi alle på et utested, men jeg har null tålmodighet for å bli der, så jeg finner han og hvisker han i øret at jeg syns han burde bli med meg hjem NÅ. Han blir vill i blikket, tar meg i handa og drar meg ut av stedet. På bussen ringer vennene hans og lurer på hvor han er, han lyver til dem mens jeg suger på øreflippen hans. Vel hjemme har vi helt sykt, hardhendt og langvarig sex. 

Hadde sex kanskje 3 ganger til over noen måneders tid før vi mistet kontakt. 

Anonymkode: 45c26...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må one night stand starte på byen/fest? Beste engangsligget jeg har hatt var med en kursdeltaker på kursene jeg holder. Han satt meg helt ut med blikk og smil. Var egentlig irritert på han og meg selv fordi det føltes så uprofesjonelt, men ble helt surrete da det bare var oss igjen og han introduserte seg og sa rett ut at han ikke hadde greid å konsentrere seg fordi han var helt betatt av meg..så kjekk mann med et utrolig vinnende smil. Dro sammen for en øl og flørten var så intens hele kvelden. Sexen hjemme hos meg var røff og rå og beste jeg hadde hatt på år og dag. Tok likevel aldri kontakt med han igjen og ignorerte han når han tok kontakt. Vanskelig å forstå i ettertid, men var ganske fersk fra brudd.

Anonymkode: 6e5a8...75e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må one night stand starte på byen/fest? Beste engangsligget jeg har hatt var med en kursdeltaker på kursene jeg holder. Han satt meg helt ut med blikk og smil. Var egentlig irritert på han og meg selv fordi det føltes så uprofesjonelt, men ble helt surrete da det bare var oss igjen og han introduserte seg og sa rett ut at han ikke hadde greid å konsentrere seg fordi han var helt betatt av meg..så kjekk mann med et utrolig vinnende smil. Dro sammen for en øl og flørten var så intens hele kvelden. Sexen hjemme hos meg var røff og rå og beste jeg hadde hatt på år og dag. Tok likevel aldri kontakt med han igjen og ignorerte han når han tok kontakt. Vanskelig å forstå i ettertid, men var ganske fersk fra brudd.

Anonymkode: 6e5a8...75e

Likte denne! One night stand trenger ikke starte på byen eller fest, helt enig! Hva holder du kurs i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, UngMann1986 skrev:

Likte denne! One night stand trenger ikke starte på byen eller fest, helt enig! Hva holder du kurs i?

Skal du på kurs nå?😜

Anonymkode: 284a1...2d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

One night eller tilfeldig sex kan være utrolig bra! Spenningen, kåtheten.

Endte opp med å ha sex med en mann som jeg møtte via finn.no, han kom til meg for å hente en lenestol. Før han var ute av døra snakket vi sammen ganske lenge, som endte i sex. Helt villt, aldri gjort noe slikt før. Men det tente meg sinnsykt, møttes flere ganger etterpå.

Etter den opplevelsen har jeg hatt mer tilfeldig sex, møtt via nett eller andre ting. Liker spenningen, møte forskjellige menn. Uten alkohol i bildet.

Anonymkode: 1d9c9...8f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

One night eller tilfeldig sex kan være utrolig bra! Spenningen, kåtheten.

Endte opp med å ha sex med en mann som jeg møtte via finn.no, han kom til meg for å hente en lenestol. Før han var ute av døra snakket vi sammen ganske lenge, som endte i sex. Helt villt, aldri gjort noe slikt før. Men det tente meg sinnsykt, møttes flere ganger etterpå.

Etter den opplevelsen har jeg hatt mer tilfeldig sex, møtt via nett eller andre ting. Liker spenningen, møte forskjellige menn. Uten alkohol i bildet.

Anonymkode: 1d9c9...8f4

Wow, denne likte jeg! Det er jo så tilfeldig sex som det kan bli! Uplanlagt, spontant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på festival, og ble kjent med en fyr litt eldre enn meg selv. Tror det tok under en halvtime fra vi møttes til vi hadde vill sex. Alt stemte med den seksuelle kjemien, men personligheten hans var ikke noe særlig. Vi passet sammen seksuelt, men ingenting annet passet mellom oss. Jeg tror det hadde noe å si, at vi som personer var rake motsetninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

At dere tørr er helt utrolig. Med den risikoen for en stygg smitte av noe slag. Må si jeg er veldig fasinert da det er jeg, men kjendis eller ei, jeg hadde aldri i livet gjort noe slikt. Aldri.

Dette lurer jeg også på! Det høres så sexy ut, men jeg hadde ikke klart å slappe av og nyte når jeg ikke visste om fyren var frisk! Burde vel egentlig bare ha en kondom eller to i veska for sikkerhets skyld, men da tror vel evnt ONS at jeg driver med det hele tiden, selv om jeg aldri har hatt en ONS 😁

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 14.22, Hr. Aktiv skrev:

Skal aldri ha noen ons flere ganger jeg. Jeg ønsker en fast partner som jeg kan stole på. Jeg ønsker oralsex begge veier, kyssing, klemming, kiling, massering osv. Det er for meg trygg kvalitetssex. 

Enig på alle punkter. Jeg har også prøvd en gang, med relativt dårlig utbytte. Viste seg i etterkant at dama til og med hadde type :(

Så det ble heldigvis med det ene forsøket, har ingen planer om å forsøke igjen. Sex uten følelser fungerer bare ikke for meg. 

Anonymkode: 71b0b...ec2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Jolene skrev:

Var på festival, og ble kjent med en fyr litt eldre enn meg selv. Tror det tok under en halvtime fra vi møttes til vi hadde vill sex. Alt stemte med den seksuelle kjemien, men personligheten hans var ikke noe særlig. Vi passet sammen seksuelt, men ingenting annet passet mellom oss. Jeg tror det hadde noe å si, at vi som personer var rake motsetninger.

Enig i denne, det motsatte kan friste. Så kommer det viktigste, kun sex. Vil ikke vite noe mer om mannen jeg, da blir det personlig.

Anonymkode: 1d9c9...8f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig i denne, det motsatte kan friste. Så kommer det viktigste, kun sex. Vil ikke vite noe mer om mannen jeg, da blir det personlig.

Anonymkode: 1d9c9...8f4

Nettopp. Det er også en av grunnnene til at jeg ikke kysser noe særlig med randoms eller koser etterpå. Sover heller ikke over, men drar når man er ferdig med sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...