AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Ja, nå går jeg på antibiotika og utfloden har blitt helt annerledes, likt soppinfeksjon. Må det klø/svi? Det gjør ikke det, må bare bruke innlegg. Spoiler Anonymkode: fad38...f8c
boblevann Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Nei, den må ikke det Den gjør det stort sett, men må ikke. Er annerledes fra kvinne til kvinne!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Ville i alle fall ikke behandlet uten å være sikker dersom du ikke har kløe eller noe. Det kan jo bare være endring i bakterieflora pga antibiotika kuren som vil normalisere seg av seg selv Anonymkode: e760b...175
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Det er antagelig bare forstyrret vaginalflora. Det finnes probiotika for bruk i skjeden, jeg anbefaler å bruke disse mens du går på antibiotika for å forhindre senere problemer med sopp eller bakteriel vaginose. Du bør også ta andre former for probiotika, f.esk spise masse yogurt, så slipper du mageproblemer. Antibiotika er egentlig ganske kipt, for det dreper alle de bakteriene som normalt lever i deg, slik at andre og skumlere bakterier lettere får feste. Man bør derfor unngå antibiotika dersom man kan (men du må alltid fullføre en kur du har fått av legen din, hvis ikke blir de farlige bakteriene resistente). Anonymkode: 3e5d1...371
Skadeskutt Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 Når jeg har hatt sopp så har det ikke klødd, men utfloden har endret seg og luktet ekkelt. Har gitt seg med canesteen stikkpille og krem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå