AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Bare jeg som ikke fordrar russen ??? Nå har tiden kommet der alle ungdommer gjør akkurat hva de vil og herjer, ødelegger og bråker, er det ikke på tide at russetiden snart tar slutt? Jeg er ihvertfall DRIT lei av at russen bråker og forsøpler.. Hilsen Sint Russenabo Anonymkode: 18d26...fa8 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Nå er faktisk de fleste ganske så hyggelige. Men det er kun de som gjør hærverk som kommer i media, å nordmenn mener jo så klart da at alle er slik (bare sjekk kommentarfeltet). Russen der jeg bor hadde en fest på en grusbane i fjor, å før klokka var 10 dagen etter var de der nede igjen å hadde nesten ryddet opp alt fra dagen før. Så jeg drar faktisk ikke alle under samme kam. Anonymkode: b68e9...702 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Problemet med russen er at vi blir eldre og eldre, mens russen er like ung hvert eneste år Anonymkode: e58dd...296 15
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er faktisk de fleste ganske så hyggelige. Men det er kun de som gjør hærverk som kommer i media, å nordmenn mener jo så klart da at alle er slik (bare sjekk kommentarfeltet). Russen der jeg bor hadde en fest på en grusbane i fjor, å før klokka var 10 dagen etter var de der nede igjen å hadde nesten ryddet opp alt fra dagen før. Så jeg drar faktisk ikke alle under samme kam. Anonymkode: b68e9...702 Enkelte er kanskje hyggelige, men IKKE alle. Når jeg våknet i dag tidlig var det søppel overalt på eiendommen min og søppelkassene mine var veltet og søplet strødd utover gårdsplassen min. Kjenner jeg blir illsint... Anonymkode: 18d26...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som ikke fordrar russen ??? Nå har tiden kommet der alle ungdommer gjør akkurat hva de vil og herjer, ødelegger og bråker, er det ikke på tide at russetiden snart tar slutt? Jeg er ihvertfall DRIT lei av at russen bråker og forsøpler.. Hilsen Sint Russenabo Anonymkode: 18d26...fa8 Den sinte russenaboen får flytte da. Russen er heller ikke alle ungdommer. Flytt til Bergen og bosett deg i nærheten av øvingsområdet til et buekorps, så overdøver buekorpset alt av russebråk. Anonymkode: 6e1cd...bc1 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den sinte russenaboen får flytte da. Russen er heller ikke alle ungdommer. Flytt til Bergen og bosett deg i nærheten av øvingsområdet til et buekorps, så overdøver buekorpset alt av russebråk. Anonymkode: 6e1cd...bc1 Flytter ikke helt til bergen... Burde ikke være en selvfølge at russen skal gjøre hærverk syntes nå jeg.. Anonymkode: 18d26...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #7 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet med russen er at vi blir eldre og eldre, mens russen er like ung hvert eneste år Anonymkode: e58dd...296 helt enig, bra sagt Anonymkode: c9172...0b6
solmåneogstjerner Skrevet 13. april 2018 #8 Skrevet 13. april 2018 Det virkelig store problemet med russefeiringen er at de begynner å feste et par måneder før avsluttende eksamener. Vet om flere som ikke besto, mye grunnet feiringen. De reduserer sjansene sine fir gode karakterer. Kan de ikke feire på sommeren etter bestått videregående? Da er det grunn til å feire! Dette er så merkelig, henger ikke på greip i det hele tatt. Joho! Drikke seg dritings i et par måneder i strekk, rett før man skal legge grunnlaget for resten av livet. Kjempelurt! 6
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 13. april 2018 #9 Skrevet 13. april 2018 Jeg tåler fint HØY musikk, null problem. Det jeg derimot er lite begeistret for er rølp og fyll og den oppførselen som gjerne følger - men det gjelder jo ikke nødvendigvis bare russen da...
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #10 Skrevet 13. april 2018 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Det virkelig store problemet med russefeiringen er at de begynner å feste et par måneder før avsluttende eksamener. Vet om flere som ikke besto, mye grunnet feiringen. De reduserer sjansene sine fir gode karakterer. Kan de ikke feire på sommeren etter bestått videregående? Da er det grunn til å feire! Dette er så merkelig, henger ikke på greip i det hele tatt. Joho! Drikke seg dritings i et par måneder i strekk, rett før man skal legge grunnlaget for resten av livet. Kjempelurt! Helt enig ! Skjønner ikke hvorfor feiringen av at de er ferdig med skole skal begynne før de har klart å fullføre skolen. Godt forslag at det skal skje i sommerferien ! Anonymkode: 18d26...fa8 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #11 Skrevet 13. april 2018 Jada, du er den eneste i hele Norge.... Anonymkode: 0789f...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #12 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, Sjokoladeknask skrev: Jeg tåler fint HØY musikk, null problem. Det jeg derimot er lite begeistret for er rølp og fyll og den oppførselen som gjerne følger - men det gjelder jo ikke nødvendigvis bare russen da... Sant det ikke bare russen som gjør dette. Men på denne perioden er det ihvertfall på det verste her jeg bor.. Anonymkode: 18d26...fa8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #13 Skrevet 13. april 2018 Forslaget om å flytte feiringen til sommerferien er idiotisk. Mange som har sommerjobb Anonymkode: 0789f...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #14 Skrevet 13. april 2018 4 minutter siden, solmåneogstjerner said: Det virkelig store problemet med russefeiringen er at de begynner å feste et par måneder før avsluttende eksamener. Vet om flere som ikke besto, mye grunnet feiringen. De reduserer sjansene sine fir gode karakterer. Kan de ikke feire på sommeren etter bestått videregående? Da er det grunn til å feire! Dette er så merkelig, henger ikke på greip i det hele tatt. Joho! Drikke seg dritings i et par måneder i strekk, rett før man skal legge grunnlaget for resten av livet. Kjempelurt! Tror nok disse hadde strøket uansett. Har du fulgt greit med på skolen resten av året ødelegger ikke april/mai for karakteren din. De fleste skoler legger opp skoleåret slik at det er mindre faglig innholdt midt i feiringen. Anonymkode: 0789f...0e0 1
solmåneogstjerner Skrevet 13. april 2018 #15 Skrevet 13. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt enig ! Skjønner ikke hvorfor feiringen av at de er ferdig med skole skal begynne før de har klart å fullføre skolen. Godt forslag at det skal skje i sommerferien ! Anonymkode: 18d26...fa8 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forslaget om å flytte feiringen til sommerferien er idiotisk. Mange som har sommerjobb Anonymkode: 0789f...0e0 Haha. Skolen er mye viktigere enn sommerjobb! 1
solmåneogstjerner Skrevet 13. april 2018 #16 Skrevet 13. april 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok disse hadde strøket uansett. Har du fulgt greit med på skolen resten av året ødelegger ikke april/mai for karakteren din. De fleste skoler legger opp skoleåret slik at det er mindre faglig innholdt midt i feiringen. Anonymkode: 0789f...0e0 Kanskje. Men synes ikke det er riktig at skolen skal legge til rette for dette. I såfall burde de hatt et intensivt år, med eksamener i april. Pluss: hvorfor feire hvis man ikke består? Endret 13. april 2018 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #17 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forslaget om å flytte feiringen til sommerferien er idiotisk. Mange som har sommerjobb Anonymkode: 0789f...0e0 Fullt mulig og ha sommerjobb å feire at skolen er ferdig i samme slengen. Anonymkode: 18d26...fa8 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #18 Skrevet 13. april 2018 Jeg har sett én russebuss her jeg bor de siste månedene. Det kan jeg leve med 👍🏼 Og nå bor jeg et sted som får gjennomgå som landstreff Anonymkode: 55420...b40
Ak90 Skrevet 13. april 2018 #19 Skrevet 13. april 2018 Jeg HATER russen og russefeiring! Er utrolig teit tradisjon! 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #20 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, solmåneogstjerner said: Kanskje. Men synes ikke det er riktig at skolen skal legge til rette for dette. I såfall burde de hatt et intensivt år, med eksamener i april. Det er jo ikke praktisk gjennomførbart, sier seg selv. Anonymkode: 0789f...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå