Gå til innhold

hvor mange henvendelser må en ta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ordnet profil på sukker.no for første gang. Har henvendt meg til flere norske kvinner, men uten noen respons enda. Spørsmålet er hvor mange henvendelser må jeg regne med før det er en som sier hei og kommer i møte?

Noen med erfaring?

Anonymkode: 91ca7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke mann så vet ikke hvor mange man må regne med.... Men som kvinne så svarer jeg ca bare 1 av 50.
På sukker har jeg nå 93 ubesvarte meldinger, og svart 2 av de.
Men jeg mener jo ikke noe slemt mot de andre, de kan være flotte karer for det, bare ikke noe for MEG.
Så ikke ta det personlig når du ikke får svar! Men nettdating er vanskelig, det blir som windowshopping, det skal lokke MYE om man vil ta en nærmere kikk.

Anonymkode: 93678...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke mann så vet ikke hvor mange man må regne med.... Men som kvinne så svarer jeg ca bare 1 av 50.
På sukker har jeg nå 93 ubesvarte meldinger, og svart 2 av de.
Men jeg mener jo ikke noe slemt mot de andre, de kan være flotte karer for det, bare ikke noe for MEG.
Så ikke ta det personlig når du ikke får svar! Men nettdating er vanskelig, det blir som windowshopping, det skal lokke MYE om man vil ta en nærmere kikk.

Anonymkode: 93678...432

takk for godt svar. Det er noe i det du sier. Håper selvsagt å være treffsikker med min henvendelse som fører til noe mer. Hvilken aldersklasse er du om jeg tørr spørre? 

Men nå kommer jeg til å bli enda mer målrettet med min henvendelse, og sier kun direkte hva min hensikt er med min henvendelse? rett på sak om du vil. Har vært der omtrent to uker.

Anonymkode: 91ca7...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk for godt svar. Det er noe i det du sier. Håper selvsagt å være treffsikker med min henvendelse som fører til noe mer. Hvilken aldersklasse er du om jeg tørr spørre? 

Men nå kommer jeg til å bli enda mer målrettet med min henvendelse, og sier kun direkte hva min hensikt er med min henvendelse? rett på sak om du vil. Har vært der omtrent to uker.

Anonymkode: 91ca7...d6f


Jeg har alderssøk 28-38 år. Ja jeg syntes det er bedre å være direkte og målrettet, i stedet for å småprate og spørre om ting som egentlig er ubetydelig. Det er mer inspirerende for meg å svare en mann som viser at han har lest profilen min, funnet ting vi har til felles, og ber meg ut på date (med ordbruket "date" og ikke "en kaffe") , enn en mann som tar kontakt å bare skriver Hei hvordan går det... Samtidig er det veldig lett å se hvem som bare copy-paster meldinger og skriver til alle de syntes er søte, det er avtennende og uinspirerende, man vil jo at man skal være spesiell og at mannen tar kontakt fordi noe spesielt ved min profil har truffet han av det jeg skriver om ting jeg liker å gjøre, snakke om eller lignende, som oppriktig treffer han og ikke bare noe han later som han liker fordi han er gira på dame liksom.
Ønsker deg lykke til med nettdatingen! :)

Anonymkode: 93678...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...