AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Jeg har hatt sex med en gutt nå noen ganger og det virker som han ikke blir helt hard under forspill og sex. Altså jeg kan suge han og han blir veldig hard, så rir jeg kanskje, så blir han litt mindre hard, så tar han meg doggy og blir hard igjen. Andre ganger blir han ikke ordentlig hard når jeg suger han, men blir nesten helt hard når vi har sex ellers. Jeg har kun hatt en langtids partner før han her og han ble hard hele tiden, men han var også en del mindre i størrelsen, kan det ha noe å si? Jeg la ikke så mye i det de første par gangene da jeg tror vi begge var litt nervøse og han ble litt flau over det første gangen, men nå som det har blitt noen ganger så lurer jeg jo litt på om han ikke tenner ordentlig på meg. Litt usikker på hvordan jeg kan ta det opp og uten å få det til å høres ut som han ikke tilfredstiller meg, for det gjør han. - Jente, 21 Anonymkode: 6df24...167
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 Jeg har hørt at det ofte er slik at de som er ganske store gjerne ikke blir like hard, men om det stemmer eller ikke kan jeg ikke si noe på. Anonymkode: e6c74...5ab
Bassen Skrevet 12. april 2018 #3 Skrevet 12. april 2018 Helt normalt. nyt sexen og ikke tenk på der. Kuken har en tendens til og leve sitt eget liv 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #4 Skrevet 12. april 2018 hvorfor ta det opp i det hele tatt? Hvordan hadde du reagert om han kommenterte noe om hvor lite våt du ble f.eks? Anonymkode: a1fc0...5aa
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #5 Skrevet 12. april 2018 Store krever mer blod for å bli harde. Kan derfor variere mer. Men kan jo selvfølgelig være at han tenner mer på enkelte posisjoner over andre. Erfaringsmessig fører hyppig sex til mer kåtskap, så du kan prøve å ha oftere sex/ suge han oftere, tror han generelt blir kåtere da Anonymkode: 9f4ed...ed1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå