AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Hei! Har vært plaget med dette i 1 år nå. Underlivet mitt var helt fin, og jeg hadde et fantastisk sexliv. Inntil etter at jeg fikk gonore og fikk sterke medisiner for det. Etter at jeg var ferdig med gonorebehandling har jeg vært veldig plaget med at når typen min skal ha sex med meg, så får han på penisen sin tykk, hvit, luktfri og ekkel utflod?? Det er tykk og kremaktig. Jeg vet ikke hva det er engang. Har vært hos 5 forskjellige leger, og det har ikke vært noe tegn til sopp eller kjønnsykdommer. Eneste jeg har fått fra dem er soppmedisiner, og det har bare gjort langt verre. Den ekle kremete utfloden min ble klumpete, eller at det kom mer. Har noen råd/tips for hva jeg skal gjøre? Er kjempe lei meg, fordi det er så ekkelt både for meg og typen min.... Skjønner på han at vi har mindre sex på grunn av det..... Anonymkode: df78b...56a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 og den utfloden kommer ikke ut. Den ligger inni i skjeden min. Hvis jeg putter en finger inni eller at typen min skal ha sex med meg. Men det kommer masse hvit, tykk utflod på fingeren/pikken. - TS Anonymkode: df78b...56a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå