AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Del Skrevet 12. april 2018 Har strikket en vrangbord nå, og skal gå over til glattstrikk på større pinne og samtidig felle jevnt fordelt. Når jeg feller skal jeg bare strikke 2 sammen eller må jeg gjøre noe annet siden det er 1 rett og 1 vrang på runden før? Dersom man skal strikke 2 sammen, er det beste måten å gjøre det på eller finnes det metoder slik at det blir mindre synlig? Anonymkode: 38c93...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #2 Del Skrevet 12. april 2018 Du skal bare strikke 2 rett sammen på vanlig måte. Dette blir nesten usynlig fordi du går over til glattstrikk her. Anonymkode: 00135...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 12. april 2018 #3 Del Skrevet 12. april 2018 Du strikker 2 masker sammen, det synes veldig lite. Det viktigste er bare at du fordeler det jevnlig utover det du strikker. (Eks. skal du felle 10 masker på et arbeid med 100 masker totalt bør du strikke 2 masker sammen med 10 maskers mellomrom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #4 Del Skrevet 12. april 2018 Tusen takk for svar =) Det ble kjempefint! Har aldri strikket før så mye er nytt, og blir jo helt forvirret av å se de forskjellige måtene man kan gjøre ting på om man googler. Det ble ganske jevnt fordelt, brukte en kalkulator på nett så da ble det 6 mellom noen og 7 mellom noen. Nå må jeg strikke i 100 år før det skjer noe, så håper jeg får det til jevnt og fint frem til neste "problem". Anonymkode: 38c93...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå