AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Jeg vet ikke helt om temaet hører til her, men men. Kan noen forklare meg hvorfor bryst operasjon er så sinnsykt dyrt? Silikon forstår jeg for da putter man noe oppi. Men bryst løft for eksempel, da fjerner du vel bare hud å strammer opp. Jeg er ikke fornøyd med puppene mine, jeg er 18 og gravid. De henger allerede nå, men det er fordi de er store og tyngdekraften er der. Så har jeg noen kilo for mye og gått opp å ned. Så jeg gruer meg til tiden jeg ikke ammer mer.. (hvis jeg klarer å amme) siden jeg i tillegg har bestemt meg for å gå ned i vekt (når jeg kan begynne å trene igjen selvfølgelig). jeg vil ikke ta silikon, har lyst til å ta brystløft, noen som vet pris? Positive og negative argumenter mot det? Anonymkode: 30939...e8e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Brystløft er dyrere enn brystforstørrelse. Brystforstørrelse koster fra 40.000 ca , og årsaken til at det er dyrt er fordi det ikke skal være tilgjengelig for alle, for det ville vært en psyk verden om det kosta 5000 og alle som fikk lyst på det en kort periode der de overtenkte masse og trodde de trengte det, faktisk tok det. Inngrepet er avansert og krever anestesi lege, kirurger, sykepleier osv og alle disse skal ha lønn + utgifter til utstyr, + at klinikkene tjener RÅTT på andres usikkerheter og komplekser. Det er sånn de går rundt og overlever. Det samme gjelder med brystløft , hengepupper er helt naturlig og har med gravitasjonskraften å gjøre, så jeg syns det er bra at det er dyrt så ikke pupper oppi halsen blir normalisert. Jeg har vært på tanken selv men det går heldigvis over når jeg slutter å fokusere på det for det blir et oppheng man får som egentlig ikke er nødvendig i deth hele tatt. Og tenk på så stygge arr du får! Brystløft har mye synligere og større arr enn brystforstørrelse og det er vel ikke noe bedre å ville skjlule puppene sine pga arr, enn å ha litt hengepupper, som omtrent alle har og får ? Anonymkode: 2f1fd...aaf
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brystløft er dyrere enn brystforstørrelse. Brystforstørrelse koster fra 40.000 ca , og årsaken til at det er dyrt er fordi det ikke skal være tilgjengelig for alle, for det ville vært en psyk verden om det kosta 5000 og alle som fikk lyst på det en kort periode der de overtenkte masse og trodde de trengte det, faktisk tok det. Inngrepet er avansert og krever anestesi lege, kirurger, sykepleier osv og alle disse skal ha lønn + utgifter til utstyr, + at klinikkene tjener RÅTT på andres usikkerheter og komplekser. Det er sånn de går rundt og overlever. Det samme gjelder med brystløft , hengepupper er helt naturlig og har med gravitasjonskraften å gjøre, så jeg syns det er bra at det er dyrt så ikke pupper oppi halsen blir normalisert. Jeg har vært på tanken selv men det går heldigvis over når jeg slutter å fokusere på det for det blir et oppheng man får som egentlig ikke er nødvendig i deth hele tatt. Og tenk på så stygge arr du får! Brystløft har mye synligere og større arr enn brystforstørrelse og det er vel ikke noe bedre å ville skjlule puppene sine pga arr, enn å ha litt hengepupper, som omtrent alle har og får ? Anonymkode: 2f1fd...aaf Hvorfor er brystløft dyrere enn bryst forstørrelse? Anonymkode: 30939...e8e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er brystløft dyrere enn bryst forstørrelse? Anonymkode: 30939...e8e Tar lengre tid og krever mer arbeid. Koster forøvrig bare ca 4 tusen mer. Anonymkode: 1dbb2...adb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Spørsmålene dine finner du lett svar på om du ser på klinikkenes hjemmesider, forresten. Anonymkode: 1dbb2...adb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er brystløft dyrere enn bryst forstørrelse? Anonymkode: 30939...e8e Fordi det er et mer avansert inngrep å løfte vev , sener og muskler, dra det fra hverandre og sy fast lenger opp, enn å bare putte inn et implantat gjennom et hull. Anonymkode: 2f1fd...aaf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå