Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Jeg er så heldig at jeg har 5000,- kr til rådighet hos startour ( har vunnet gavekort) Vi kunne tenke oss en varm og rimelig ferie i mai /juni. Vi har mulighet legge til en 1000-2000 kr til , men ikke mer, budsjettet stramt i vår.. vi må jo ha litt lommepenger også, men det er ikke noe typisk shoppingtur vi er ute etter... Helst sol og bad og ikke for mange pågående lokalmennesker som skal ha deg på disco eller selge deg noe Hvor drar man hen da..? Og hvorfor skal jeg dra dit
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Jeg var veldig fornøyd med Tolon (Hellas.) Vi dro dit for 6 år siden, og da var det få turister der. Vi slapp den masete "turistkulturen" og nøt dagene. Dessuten gikk det an å reise på ulike utflukter derfra. (Har ikke sjekket prisene dit, da)
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Jeg var veldig fornøyd med Tolon (Hellas.) Vi dro dit for 6 år siden, og da var det få turister der. Vi slapp den masete "turistkulturen" og nøt dagene. Dessuten gikk det an å reise på ulike utflukter derfra. (Har ikke sjekket prisene dit, da) :oops: De har visst sluttet med turer dit...
Veslejenta Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Kanskje du kan få noen tips på din side
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå