Gå til innhold

wraps til middag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forslag hva jeg kan fylle wraps med til middag?

Anonymkode: abb5e...801

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo vere så mamgt, f.eks Kylling, kjøttdeig, biffstrimele, pulledpork, ost og skinke.. 

I tillegg til det du liker av salat og grønsaker (agurk paprika tomat rødløk osv).  Kanskje en god saus, f.eks hjemmelaget rømmedressing 

Skrevet

Kylling og rømme og KUN dette

AnonymBruker
Skrevet

Stekt laks, blandet salat og rømme blandet med sweet chili saus.

Evt Panert torsk el annen hvit fisk.

Anonymkode: 6327d...4ff

• Liker 3
Gjest fruktfest
Skrevet

Kylling, salat, ost, mais, tomater, agurk og hvitløkskrutonger pleier vi å ha i alle fall. Veldig godt😊

AnonymBruker
Skrevet

Min wrapsfavoritt utenom gode, gamle taco er:

Lammeskav stekt sammen med sopp og sjarlottløk, ruccola og philadelpiaost mikset med tyttebærsyltetøy, salt, pepper og rosmarin

Anonymkode: e4e66...b26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Laks, mais og kåltzaziki 😍

Anonymkode: 9bb19...91d

AnonymBruker
Skrevet

Stekt laks, salat, paprika, rømmedressing, tacosaus. 

Anonymkode: 1afac...df2

Skrevet

Kylling med grønnsaker og litt lettrømme i en varm tortilla (eller pitabrød) er veldig godt.

Jeg bruker denne oppskriften til å marinere kyllingen (da blir kyllingen ekstra god); 

Gjest Overrasket
Skrevet

Falafel, syltede grønnsaker, en generøs mengde hummus og litt av en grisesterk chilisaus.

Skrevet

Kreolsk salat, kylling og salat😋

766CB1DF-2C44-404B-976B-CC27B97580D6.png

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å lage crispy chicken. Skjærer kyllingfilet i små strimler, dypper i mel, egg og cornflakes. Har en masse grønnsaker skjært opp, lager guacomole og fyller alt i wrapsen.

Ellers er pulled pork med bbq-saus en favoritt hos oss. Pleier som regel å passe fint til coleslaw.

Anonymkode: 4cd59...551

Skrevet

Vi bruker pulledpork sammen med coleslaw og bbq saus eller pulledpork sammen med råkostsalat og sweet chili saus.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker restene fra juicy chicken når vi har hatt det dagen før. Sammen med salat :P 

ellers bruker vi grillet kylling som vi river.

Anonymkode: 63dde...b06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker noen ganger jalapeño tubeost, spinat, tomat, agurk, paprika, reddik og ristede solsikkefrø. Mye bedre enn det høres ut 😂

Andre ganger bruker jeg cheddarsaus, chilibønner, litt lettrømme og salat etter hva jeg har. Veldig enkelt og veldig godt :)

Anonymkode: 270e4...73f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser det stortsett til lunsj, jeg har i mager cottage cheese, paprika, kidneybønner, ruccola, rødløk, revet gulrot, kalkunskinke, Tabasco, pepper og jalapeño. Av og til gulost. Og noen ganger byttet jeg ut cottage cheese med mager Kesam. 

Anonymkode: 5c12f...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...