org Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Hvorfor i all verden er det så påfallende mye renere på herretoaletter enn på dametoaletter? :-? Jeg har sett det ofte, når døra til herretoalettet har vært åpen...
Gjest Bellatrix Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 Fordi mannfolka ikke vasker hendene? :klø: Husker da jeg var leder på konfimantleir og doene skulle vaskes. Da var det 2 vesensfoskjeller på jentedoene og guttedoene. Gutta hadde sølt, men jentene hadde papir som fløt utover hele gulvet. Jentene bruker vel mer papir da?
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 Min erfaring er det motsatte... pissoar fullt av kjønnshår og snus,...mmmm, herlig..for å ikke glemme urin på gulvet, nedom pissoaret,... Men vasken og speilet, det er rent det,...det ser hvertfall rent ut. (Men håndtakene vitner om skitne hender, då der er forklaringen!!) Clea - som for øyeblikket er "vaskekjerring"
Fakse Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 På jobb har vi ett herretoalett, ett dametoalett og ett som er merket for begge kjønn (underlig praksis, men det er nå så..). Om det er opptatt på dametoalettet går jeg ikke på fellestoalettet, rett og slett fordi det er litt mindre reint enn jeg setter pris på. Nå er det mulig dette kommer av at vi er få damer og mange menn på jobb, men jeg tror ikke det for jeg synes jeg har registrert trenden andre steder.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Hvorfor i all verden er det så påfallende mye renere på herretoaletter enn på dametoaletter? :-? Jeg har sett det ofte, når døra til herretoalettet har vært åpen... Vet ikke, har dusja sammen med 40 menn på roskilde, men menn er kanskje mer opptatt av omtanken på den sexye vaskedama som må rydde og slite... kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Har en ting å si: Mine herrer, vær så snill begynn å sitt ned på porselenet når dere skal tisse. Det lukter og det renner nedover skålene da dere står. Bare lukten på deres do er nok til å si takk for i aften.
Gjest GreenSky Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 Det er sikkert for å markere revir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå