Gå til innhold

Iinnovervendt brystvorte...:(


LilleMy_

Anbefalte innlegg

Brystene mine er ikke akkuarat min favorittkroppsdel. 70A og den venstre er innovervendt. Er 17. Min eks reagerte ikke på dette, men er usikker på hva min fremtidige vil synes...*håpe håpe*

Vet godt att jeg skal godta kroppen min som den er. Men likevel....

Skal jeg vente å se om den innovervendte ordner seg av seg selv eller skal jeg gjøre noe med det?

Har hørt om en sugekopp ting som kjøpes på apoteket. Noen som har erfaringer med dette?

Må jeg ta kontakt med legen? Pris? Varighet på behandling?

Hvordan har din partner reagert på at du har innovervendt brystvorte?

Må få med at det er inne bare på grunn av gutta at jeg spørr, det er mest for hva jeg føler for selv.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er nå snart 27, og har omtrent likedanne pupper som deg, høres det ut som. Bruker 70A, og har brystvorter som har en tendens til å "gjemme seg".

Jeg har aldri hatt kjærester som har reagert negativt på det. De syns bare det har vært kjekt å kunne suge brystvorten ut igjen :blunke:

Etter som jeg har blitt litt eldre har brystvortene vært mer utover enn da jeg var på din alder. I tillegg har jeg hørt at etter at man har fått barn, og ammet, blir de utovervendte etterpå.

Før syntes jeg, som deg, at det var ganske kjipt med små og "rare" pupper, men nå syns jeg slett ikke det er så ille. Mannen min er kjempefornøyd, så da får jeg vel bare tro på ham da...

Selv tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg om å bruke noen form for pumpe eller lignende. Det går faktisk an å operere dette også, men ærlig talt ser jeg ikke poenget. Bare man klemmer litt (eller suger, da...),så kommer jo brystvorten frem likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg er 80C, og jeg har knapt brystvorter i det hele tatt. Det er liksom bare to halve tyttebær på hver pupp.... Har ikke sett på dette som unormalt før, burdte je det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...