Gå til innhold

faller brystene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lee Jones skrev:

Like sikkert som at pungen til menn blir lengre.

Fenomenet pengepung er jeg interessert i å høre mer om her inne. Hvorfor diskuterer vi ikke det?

Anonymkode: cf6d8...4b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fenomenet pengepung er jeg interessert i å høre mer om her inne. Hvorfor diskuterer vi ikke det?

:laugh: *hengepung!! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din ca alder og ca str på brystene? Jeg har samme erfaring som deg, er 52 år og har i alle år hatt B-C-cup.

Anonymkode: 0b3a8...de4

45, c-cup 

Anonymkode: 40260...61a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det heter bh, og bhens funksjon er å unngå at brystene slenger rundt og blir tøyd. 

Anonymkode: 0b139...8ca

Nei det er for å støtte brystene. Det å løpe uten bh er for eksempel veldig vondt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De faller gjennom hele livet, mine begynte å bli slappere når jeg ble 25, så det er nok ikke sånn at vipps så er man 40 også er puppenenede på magen! Det skjer gradvis gjennom hele livet, og fra 23 år alderen blir huden mindre elastisk så det begynner vel da.

Anonymkode: 1f087...b1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig fordi de fleste bruker kort? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det høres veldig vondt ut :(

anbefales ikke

Anonymkode: bb967...fc8

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bevist at bruk av BH motvirker hengebryst?

Nei, faktisk er det mange forskere som hevder at å gå uten BH gir puppene mere spenst og mindre heng.

Kan dog ikke si jeg legger merke til det, går uten BH 90% av tiden men har fortsatt hengepupper og jeg er 30. C cup.

Bruk av BH er vel hovedsaklig for at man skal kunne bevege seg uten smerter, store armbevegelser, jogging osv, løfting osv.

Anonymkode: 1f087...b1c

• Liker 2
Skrevet

Brystene mister elastin og faller med alderen. På samme måte som ansikt og resten av kroppen gjør. Ingen ser 20 år ut hele livet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mine har ikke falt og jeg er snart 50. Men de er ikke så store da.

Anonymkode: ee398...592

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noe har hengebryster fra de er ferdig utvokst, noen får aldri hengebryster. Men brystene forandrer seg i løpet av livet, og amming og alder påvirker brystene. De blir gjerne litt slappere med alderen, men det betyr ikke nødvendigvis at de henger. Store vektsvingninger påvirker negativt. Og jeg tror større bryster lettere henger med alderen enn små. Men saken er at bryster kommer i alle former og fasonger, og det er bare tullete å gå rundt å tenke på sånt.

Selv har jeg passert 40, og selv om brystene helt klart har mistet en del fylde og blitt slappere etter 3 runder med amming, så syns jeg ikke at jeg  har hengepupper nei. Men nå har jeg ganske små pupper da jeg er slank og atletisk. Mindre som kan henge med andre ord.

Anonymkode: 9bedb...7f5

• Liker 1
Gjest Capri-Sun
Skrevet

Mine er akkurat like faste som når jeg var 25, litt tyngre pga barn som har ammet men henger ikke. Er 39.

AnonymBruker
Skrevet

Men spiller det noen rolle da? Hvor mange skal man gå toppløs foran?

Jeg bryr meg overhode ikke. Før jeg ble gravid så besto jeg blyanttesten med glans, nå får jeg hele pennalet under og det sitter der når jeg løfter armene. Jeg ammet ikke, det var kun hormonene under graviditeten som gjorde det. Var ung når jeg gikk gravid også. 

Sånn er det, spiller da ingen rolle. Med BH så ser man like flott ut og blir de lengre så kan jeg bruke de som skjerf. 

Anonymkode: b8115...895

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet

konklusjonen er at brystene ikke faller ved den alderen, samt det er variert hvor lenge brystene holder seg faste. At kvinner er vakre og fantastiske mennesker!

Anonymkode: 05e35...8a4

AnonymBruker
Skrevet
On 4/10/2018 at 11:17 PM, AnonymBruker said:

:laugh: *hengepung!! 

Fenomenet pengepung er også ganske interessant, jeg har tom pung :sukk:

Anonymkode: ee398...592

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...