Gå til innhold

Date med (veldig) nyskilt mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal på date i kveld. Med en VELDIG kjekk, VELDIG nyskilt mann. Jeg vet ikke hva som skjedde mellom dem, men ser på fb og insta at de hvertfall var «lykkelig» gift for bare en måned siden. Er jo også mulig de bare har hatt et godt forhold siden det ble slutt men. Tror de bor sammen fremdeles.

Jeg orker ikke noe drama i livet mitt, og ser jo for meg at det ikke er tidspunktet for ham å gå inn i noe forhold heller, selv om han forteller at han «sånn ca er på utkikk etter kjæreste» når jeg spurte hva hans intensjoner var. 

Han er altså 10 år eldre, langt over min liga, og mest sannsynlig kun interessert i sex/oppmerksomhet etter et langt ekteskap. Regner jeg med. Men det er kanskje greit nok for meg, jeg orker ikke drama, og jeg har nettopp blitt dumpa 3 ganger på rad av tre menn jeg datet i et par måneder hver. Selvtilliten min er ikke akkurat på topp, men jeg trenger jo også litt oppmerksomhet.

Burde jeg kanskje bare droppe hele greia? Møte ham og se hva han vil? Spørre han hva han vil? Innlede et seksuelt forhold til ham, men la det være med det for å beskytte meg selv? 

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette. Han ser meg vel og syns jeg er for stygg for ham uansett. 

Anonymkode: 5277e...3ce

han er vel neppe nyskilt om de fortsatt bor sammen. 

Anonymkode: 7ff5a...ab8

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nja men det er det da, jeg er så følelsesmessig avstumpa akkurat nå, så tenker jeg kan klare å holde det på et plan uten følelser egentlig.

hahahahah "jaok"

AnonymBruker
Skrevet

Nja men det er det da, jeg er så følelsesmessig avstumpa akkurat nå, så tenker jeg kan klare å holde det på et plan uten følelser egentlig.

så hvorfor alt dette styret og analyseringen om du egentlig ikke bryr deg uansett. han sa jo at han ca var ute etter et forhold men du er ikke det? da er det jo like greit å la det være om dere ønsker to ulike ting

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager utsetter du deg for det der TS? Straffer du deg selv eller noe sånn?

Anonymkode: 463ea...e00

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager utsetter du deg for det der TS? Straffer du deg selv eller noe sånn?

Anonymkode: 463ea...e00

Er vel bare desperat da. Så sånn er det. Var på date i kveld. Han var veldig kjekk og utrolig hyggelig. Vi hadde bare ett glass vin (det var avtalt på forhånd) for å holde førTe date lort. Jeg følte det gikk veldig bra til date å være! Men jeg har ikke hørt noe fra han og det gjør jeg vel kanskje ikke heller. 

Han har nettopp dratt fra kona, men de hadde hatt det vanskelig lenge. Snakket ikke så mye om hva vi var på utkikk etter.

jeg vet ikke jeg.. får vel se om jeg hører noe. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Fremdeles ikke hørt noe.. han er vel som alle andre menn. 👎

AnonymBruker
Skrevet
On 4/10/2018 at 12:02 PM, AnonymBruker said:

Skal på date i kveld. Med en VELDIG kjekk, VELDIG nyskilt mann. Jeg vet ikke hva som skjedde mellom dem, men ser på fb og insta at de hvertfall var «lykkelig» gift for bare en måned siden. Er jo også mulig de bare har hatt et godt forhold siden det ble slutt men. Tror de bor sammen fremdeles.

Jeg orker ikke noe drama i livet mitt, og ser jo for meg at det ikke er tidspunktet for ham å gå inn i noe forhold heller, selv om han forteller at han «sånn ca er på utkikk etter kjæreste» når jeg spurte hva hans intensjoner var. 

Han er altså 10 år eldre, langt over min liga, og mest sannsynlig kun interessert i sex/oppmerksomhet etter et langt ekteskap. Regner jeg med. Men det er kanskje greit nok for meg, jeg orker ikke drama, og jeg har nettopp blitt dumpa 3 ganger på rad av tre menn jeg datet i et par måneder hver. Selvtilliten min er ikke akkurat på topp, men jeg trenger jo også litt oppmerksomhet.

Burde jeg kanskje bare droppe hele greia? Møte ham og se hva han vil? Spørre han hva han vil? Innlede et seksuelt forhold til ham, men la det være med det for å beskytte meg selv? 

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette. Han ser meg vel og syns jeg er for stygg for ham uansett. 

On 4/10/2018 at 12:11 PM, AnonymBruker said:

Vet nå ikke det. Er redd han ikke vil ha mer å gjøre med meg når han treffer meg. Føler meg for ung og stygg for ham. Tror han kunne fått hvem han ville. 

Se hva du faktisk skriver om dette. Var det ikke du som ikke orket noe drama?

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt! Hvorfor stempler du alle menn for at du selv velger de mest umulige og utilgjengelige av dem? Les grundig gjennom denne tråden, flere ganger - så ser du kanskje det vi andre ser: at du oppsøker situasjoner der menn ikke innfrir ønskene dine, sånn at du kan klage over dem etterpå. Ta ansvar for dine egne valg!

On 4/10/2018 at 12:09 PM, AnonymBruker said:

"Famous last words."

Anonymkode: 487de...29f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se hva du faktisk skriver om dette. Var det ikke du som ikke orket noe drama?

Ærlig talt! Hvorfor stempler du alle menn for at du selv velger de mest umulige og utilgjengelige av dem? Les grundig gjennom denne tråden, flere ganger - så ser du kanskje det vi andre ser: at du oppsøker situasjoner der menn ikke innfrir ønskene dine, sånn at du kan klage over dem etterpå. Ta ansvar for dine egne valg!

"Famous last words."

Anonymkode: 487de...29f

Takk! Det der trengte jeg egentlig å høre. Du har helt rett. Men er vel bare inne i en vond sirkel som jeg ikke kommer meg ut av, er helt totalt håpløs i å velge menn. Innser vel mer og mer at det er meg selv jeg trenger å jobbe med. Oppsøker aktivt menn jeg vet ikke er bra for meg. 

Er så lei.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Istedet for å VENTE på at han skal ta kontakt. Send han en melding selv med noen hyggelige ord.

Hadde vel droppa dette.. vil du treffes igjen... mer noe sånt:

Hei, det var hyggelig å treffe deg. Hvordan har dagen din vært?

Og så ta det derfra.

Anonymkode: 55d94...59b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater selv en mann som er helt fersk nysingel og fortsatt bor sammen med exen. Det optimale hadde selvsagt vært å vente med datingen, men dette er lettere sagt enn gjort når man har møtt drømmemannen. (Og hvor lenge skal man vente når partene må bli boende til fellesboligen er solgt?) Forsøker å ta hensyn til exen hans, ved å ikke henge sammen veldig offentlig eller blant deres felles venner så tidlig.

"Lykkelig gift" på sosiale medier er en vits, det betyr ingenting. (De som fremstår mest lykkelig av mine fb-venner er de med store problemer i forholdene. Kvinnene forsøker å dekke over problemene med hjerter og klisjeer.)

Støtter forslaget om at du selv kan sende en melding til han, i stedet for å sitte passiv ventende ved telefonen.

Anonymkode: 96811...621

Skrevet
On 4/10/2018 at 1:26 PM, AnonymBruker said:

Har ingen bevis for noen ting, har bare valgt å stole på det han sier. 

Du må aldri finne på å stole på den han sier, vær så snill.

Det han er ute etter er ikke godt for deg med tanke på det du sier selv i tråden. Han lyver til deg og du vil garantert bli såret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...