Gå til innhold

Date med (veldig) nyskilt mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på date i kveld. Med en VELDIG kjekk, VELDIG nyskilt mann. Jeg vet ikke hva som skjedde mellom dem, men ser på fb og insta at de hvertfall var «lykkelig» gift for bare en måned siden. Er jo også mulig de bare har hatt et godt forhold siden det ble slutt men. Tror de bor sammen fremdeles.

Jeg orker ikke noe drama i livet mitt, og ser jo for meg at det ikke er tidspunktet for ham å gå inn i noe forhold heller, selv om han forteller at han «sånn ca er på utkikk etter kjæreste» når jeg spurte hva hans intensjoner var. 

Han er altså 10 år eldre, langt over min liga, og mest sannsynlig kun interessert i sex/oppmerksomhet etter et langt ekteskap. Regner jeg med. Men det er kanskje greit nok for meg, jeg orker ikke drama, og jeg har nettopp blitt dumpa 3 ganger på rad av tre menn jeg datet i et par måneder hver. Selvtilliten min er ikke akkurat på topp, men jeg trenger jo også litt oppmerksomhet.

Burde jeg kanskje bare droppe hele greia? Møte ham og se hva han vil? Spørre han hva han vil? Innlede et seksuelt forhold til ham, men la det være med det for å beskytte meg selv? 

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette. Han ser meg vel og syns jeg er for stygg for ham uansett. 

Anonymkode: 5277e...3ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det er slutt mellom de dersom de fortsatt bor sammen? 

Anonymkode: cb007...177

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Rebound, jeg hadde ikke utsatt meg selv for det, men det gjør sikkert du, og så ses vi igjen her om ca. 2 måneder når hjertet ditt er knust igjen og du lurer på hvorfor dette skjer med deg. 

Anonymkode: de7a1...ff3

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke nystekt, han er utro.

Anonymkode: 71206...4af

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nystekt faktisk... 😂 

• Liker 7
Gjest Lanolina
Skrevet

Bare nyt å være på date med han, slutt å gjør ting verre enn de er! Du er faktisk utrolig heldig som får muligheten til å gjøre dette 😍

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er slutt mellom de dersom de fortsatt bor sammen? 

Anonymkode: cb007...177

Jeg vet egentlig ikke om de bor sammen, han har ikke sagt det, så det bare på gule sider at de har samme adresse. Har ikke snakka så mye med han, men snakkes jo mer i ettermiddag.

AnonymBruker
Skrevet

Rebound, jeg hadde ikke utsatt meg selv for det, men det gjør sikkert du, og så ses vi igjen her om ca. 2 måneder når hjertet ditt er knust igjen og du lurer på hvorfor dette skjer med deg. 

Anonymkode: de7a1...ff3

Nja men det er det da, jeg er så følelsesmessig avstumpa akkurat nå, så tenker jeg kan klare å holde det på et plan uten følelser egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke nystekt, han er utro.

Han er jo ikke det da men. Det er jo veldig ferskt, det er det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lanolina skrev:

Bare nyt å være på date med han, slutt å gjør ting verre enn de er! Du er faktisk utrolig heldig som får muligheten til å gjøre dette 😍

Vet nå ikke det. Er redd han ikke vil ha mer å gjøre med meg når han treffer meg. Føler meg for ung og stygg for ham. Tror han kunne fått hvem han ville. 

Skrevet

Enten er han utro, ellers så er du en rebound. Begge deler er ikke bra for deg dersom selvtilliten din allerede har fått seg en knkk av mannfolk.

• Liker 9
Gjest Lanolina
Skrevet

Vet nå ikke det. Er redd han ikke vil ha mer å gjøre med meg når han treffer meg. Føler meg for ung og stygg for ham. Tror han kunne fått hvem han ville. 

Tipper det går fint. Kos deg på date 😅

AnonymBruker
Skrevet

Dersom de var lykkelig gift for en måned siden er de jo selvfølgelig ikke skilt nå. De er muligens separert, men hva slags bevis har du egentlig på det? Man må være separert i et år før man blir skilt. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dersom de var lykkelig gift for en måned siden er de jo selvfølgelig ikke skilt nå. De er muligens separert, men hva slags bevis har du egentlig på det? Man må være separert i et år før man blir skilt. 

Har ingen bevis for noen ting, har bare valgt å stole på det han sier. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde styrt unna. Høres ut som du trenger en stabil fyr du kan stole på og som er klar for noe seriøst. Denne mannen er neppe det.

Anonymkode: 0e343...828

• Liker 2
Skrevet

Nyskilt=?

Er du sikker på at han har flyttet ut? 

Er du interessert i være noen rebound?

ER du interessert i å bli blandet opp skilsmissedrama? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen bevis for noen ting, har bare valgt å stole på det han sier. 

For det fungerte jo så bra i de tre forrige forholdene dine...

Anonymkode: 4c14c...de4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville droppet det. Lukter muffins av hele opplegget

Anonymkode: 1631b...b06

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Siden du har blitt dumpa flere ganger, så er du åpenbart ute etter noe mer enn å bli noens rebound/ FF/ elskerinne. Dropp det, gå videre, og finn noen innen egen liga som vil det samme, og som gir deg en selvtillitsboost! Du oppsøker jo dritten som skader deg.

Anonymkode: 2251e...c51

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville droppa hele greia, for jeg hadde ikke stolt på at det var helt slutt med mindre det var offentliggjort på facebook at forholdet var over og at familiene deres skrev "åå så synd" osv og bekreftet det.

Uansett om du møter han kan du være 100% sikker på at han ikke går i et forhold med de 10-15 første damene han skal pule opp igjen stoltheten sin på nå.

Anonymkode: 54058...70c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...