Gjest Overrasket Skrevet 10. april 2018 #41 Skrevet 10. april 2018 De HAR jo forskjellige navn, da! Den ene er Republikken Kongo. Den andre er Den demokratiske republikken Kongo. Dette er jo IKKE vanskelig.
tånegla Skrevet 10. april 2018 #42 Skrevet 10. april 2018 Kanskje Norsk standard burde bruke betegnelsen Congo/Kongo-Brazzaville som landet selv omtaler seg? Hadde blitt lettere å finne den riktige Kongoen da Jeg selv omtaler dem som den "snille og "slemme" Kongoen, selv om de er ganske udemokratiske begge to. 1
SunnivaOslo Skrevet 10. april 2018 #43 Skrevet 10. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, du gav jo uttrykk for at du mente Amerika var et kontinent. Men nå vet du bedre! Anonymkode: 247f4...716 Jeg siktet til kontinentet kalt Nord Amerika som innebærer mer enn USA....jeg vet godt at vi har kontinent som heter sør Amerika også kjent som latin Amerika. Jeg mente bare når folk sier Amerika så mener de ofte landet USA....det finnes folk der ute som ikke vet at Canada ligger over USA og at Alaska (staten) ligger over der igjen☺😚
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #44 Skrevet 11. april 2018 23 timer siden, Overrasket skrev: De HAR jo forskjellige navn, da! Den ene er Republikken Kongo. Den andre er Den demokratiske republikken Kongo. Dette er jo IKKE vanskelig. Kunne sikkert vært forvirrende for folk i Kongo (et av dem) om vi i Europa hadde hatt to land som ble kalt Norge, det ene med det offisielle navnet «Monarkiet Norge», det andre med «Det demokratiske monarkiet Norge». Eller hva? Anonymkode: 247f4...716 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #45 Skrevet 11. april 2018 19 timer siden, SunnivaOslo skrev: Jeg siktet til kontinentet kalt Nord Amerika som innebærer mer enn USA....jeg vet godt at vi har kontinent som heter sør Amerika også kjent som latin Amerika. Jeg mente bare når folk sier Amerika så mener de ofte landet USA....det finnes folk der ute som ikke vet at Canada ligger over USA og at Alaska (staten) ligger over der igjen☺😚 Godt forsøk. Du trodde Amerika var et kontinent. Ferdig arbeid. Anonymkode: 247f4...716 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #46 Skrevet 11. april 2018 22 timer siden, tånegla skrev: Kanskje Norsk standard burde bruke betegnelsen Congo/Kongo-Brazzaville som landet selv omtaler seg? Hadde blitt lettere å finne den riktige Kongoen da Jeg selv omtaler dem som den "snille og "slemme" Kongoen, selv om de er ganske udemokratiske begge to. Ja, godt poeng, de burde absolutt brukt det i stedet for bare Kongo. Endelig et konstruktivt svar Anonymkode: 247f4...716 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå