AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Hei, jeg skal sende en Samsung telefon i postoppkrav, hvordan pakker jeg den inn! Aldri sendt en eneste pakke i hele mitt liv. Ser at de har esker på postens side, regner med at medium str går Bra og at jeg får plass til telefon esken der, men når jeg trykker kjøp så får jeg bare valg om å kjøpe 30 stk for noe med 500 kr. Jeg trenger bare en, er det mulig å kjøpe bare en hos selve posten? Hvis ikke, hvordan skal jeg pakke og sende 🤣 Anonymkode: e76d5...b63
Titania Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Kjøp eske der du skal sende pakken Om du skal legge telefonen i originalesken, ville jeg bare puttet bobleplast rundt esken ekstra sikkerhet + fyll i esken du sender den i for at den skal ligge mest mulig i ro inni der. Og skal du sende bare telefonen - masse bobleplast
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 Sende telefoner i posyten er aldri smart. De forsvinner lett. Surr telefonen inn i bobleplast eller noe annet lett og støtsikkert. Så putter du den i en liten eske tilpasset postens mål for mest fornuftig forsendelse. Gå på posten.no og sende brev. https://www.posten.no/sende/brev/vanlig prisen på pakke under 2 kg er den samme som brev. Vei telefonen når den er pakket inn så ser du hva du må betale i tillegg til oppkrav. Innholdet i all forsendelse må tåle å bli kastet rundt i postens sorteringsmaskiner. Anonymkode: dd873...00a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå