lille humla Skrevet 9. april 2018 #1 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) En som er veldig nærme meg har død. Jeg er så sinna, vil ødelegge alt. Jeg gjør det ikke, men det er på bristepunktet. Hvordan kan noen du elsker bare forsvinne? Man kan aldri møte den personen igjen, uten forvarsel. Jeg vet det er vanlig å miste noen, men det gjør det ikke bedre for min del. Hvordan kan man hjelpe andre som var like nærme som meg, med personen som døde, når alle er knust? Jeg prøver så godt jeg kan men føler det ikke er nok. Ikke nok for meg eller dem. Endret 9. april 2018 av lille humla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 9. april 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 9. april 2018 Slett gjerne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Del Skrevet 9. april 2018 Du kan velge å redigere innlegget og få bort teksten, hvis du ønsker det @lille humla Anonymkode: 26e12...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #4 Del Skrevet 9. april 2018 ❤️ Anonymkode: 44de7...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå