BiruBaby2 Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Skal til Berlin til høsten, typ 4-5 dager. Hvordan er hotellene prismessig? Er resturantene billigere eller dyrere enn i Norge? Shopping muligheter? Hvor mye kan jeg regne med å bruke på hotell? Hvor mye burde jeg sette av til mat + shopping?
NewInTown Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Hotell kommer jo helt an på hvilken standard du ønsker. I Berlin fins en rekke luksus-butikker for de som liker det, og da er prisnivået ganske høyt. Ellers er prisen på restaurantene helt OK, og taxi litt dyrt. 1
funginger Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Generelt billigere enn i Norge, mye bra shopping, hoteller i de fleste prisklasser. Du må nesten si noe om hvor mye du vil bruke for at vi skal kunne gi et anslag.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 Enerom på Hostel -billigere og koseligere enn hotell etter min mening. Mange koselige hosteller/pensjonat som ikke er full av party-ungdom. Mat -kebab/falafel/gatemat fra 3.50 euro opp til 7-8euro Middag på vanlig restaurant fra 8 euro til 15-20-25. Dags/ukes pass på T-banen om du ikke kjøper turistpass (for å dra på museer ol), istedet for en og en billett. Bydelene i vest er dyrere enn øst og det er mindre som skjer der, mer nabolag. Shopping og evt. luksus livsstil må du nesten få svar fra noen andre på. Anonymkode: 5f4c1...a4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå