AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Litt flaut spørsmål. Er på slutten av mensen og har bittelitt brun utflod på slutten av den, men ikke mye. Planlegger å ha sex i morgen, ville dere sagt fra til han og åssen sier man fra om det liksom? Anonymkode: d7c95...07c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Si bare at du er nesten ferdig med mensen. Knull i dusjen eller noe. Anonymkode: f5238...733
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Er det rester i dag så er du sikkert safe i morgen. Jeg hadde hatt i tampong til rett før for å "renske opp" og bare latt som ingenting. Rarere å si fra også ser han det ikke uansett men hvis du vil si fra kan du jo bare nevne at du nettopp har hatt mens så det kan hende det er noe rester der. Ikke nødvendig å ha sex i dusjen med mindre det er på værste blødedagen spør du meg Anonymkode: e1193...d7a
jente 93 Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 utfloden varierer jo hele tiden ut ifra syklusen, bare forklar det hvis han spør.
Occulta Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Du er nok ferdig i morgen men du kan jo bare si «jeg tror jeg ble ferdig med mensen i går men jeg kan ikke garantere at det er helt tomt inni der, det går sikkert fint men ville vare si i fra».
Gjest Prinzeza Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Jeg skal i dusjen nå og har det selv TMI🙈 Men jeg bruker VagiClean for å skylle innvendig, det er en flaske man fyller med vann og dette middelet, for å renske opp inni der, i tilfelle det brune blodet sitter som rester på vaginaveggen.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 42 minutter siden, Guest Prinzeza said: Jeg skal i dusjen nå og har det selv TMI🙈 Men jeg bruker VagiClean for å skylle innvendig, det er en flaske man fyller med vann og dette middelet, for å renske opp inni der, i tilfelle det brune blodet sitter som rester på vaginaveggen. Vagina- clean😁, aldri hørt om før, men et godt tips👍 Anonymkode: d7c95...07c
Sphynx Skrevet 10. april 2018 #8 Skrevet 10. april 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vagina- clean😁, aldri hørt om før, men et godt tips👍 Anonymkode: d7c95...07c DET ER IKKE ET GODT TIPS!!! ALDRI skyll noe vaginalt. Iallefall ikke med vann, herregud -skjeden din er jo selvrensende! Du har brun utflod eventuelt mellomblødninger. Jeg har det i 4 dager etter mens og det er irriterende, men sånn er det bare for noen. 1
jente 93 Skrevet 10. april 2018 #9 Skrevet 10. april 2018 21 timer siden, Gjest Prinzeza skrev: Jeg skal i dusjen nå og har det selv TMI🙈 Men jeg bruker VagiClean for å skylle innvendig, det er en flaske man fyller med vann og dette middelet, for å renske opp inni der, i tilfelle det brune blodet sitter som rester på vaginaveggen. Du kan lettere få soppinfeksjoner hvis du vasker skjeden med vann. Det holder å vaske selve kjønnsleppene osv, ikke inni deg. Det ville jeg unngått å prøve ts, normal utflod er bedre enn sopp og det som medfører av ekkel lukt osv. imo 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå