AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #21 Skrevet 13. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han overlater ikke hele ansvaret til henne ved å ta barna annenhver helg, men det er klart det blir lite avlastning, særlig når ts må jobbe de lørdagene far har barna... Anonymkode: ceec9...f0d Kan ikke se at TS har sagt hun jobber lørdagene. Bare at jeg svarte hvordan situasjonen var med oss Anonymkode: 3f015...2fb
Gjest GoldenLioness Skrevet 13. april 2018 #22 Skrevet 13. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke se at TS har sagt hun jobber lørdagene. Bare at jeg svarte hvordan situasjonen var med oss Anonymkode: 3f015...2fb På 9.4.2018 den 15.09, AnonymBruker skrev: Iom at far hadde samvær annen hver helg så fikk jeg beskjed at da hadde jeg mulighet til å hente meg inn hele helgen. Hele helgen og hele helgen da... Etter jobb 16.00 så kjører jeg for å levere til samvær og er hjemme i 19.00 tiden. Så lørdag jobber jeg 8-16.00 og søndagen drar jeg for å hente 16.00 etter samvær... Så ingen avlastning her. Har barn med trippel diagnose. Men hadde ikke ønsket å hatt barnet mitt kun en helg i mnd heller. Anonymkode: 3f015...2fb Hun jobber lørdag. I det minste burde far levere ungene tilbake om du leverer. Håper du får en avlastningsfamilie og kanskje en støttekontakt
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #23 Skrevet 13. april 2018 6 timer siden, GoldenLioness skrev: Hun jobber lørdag. I det minste burde far levere ungene tilbake om du leverer. Håper du får en avlastningsfamilie og kanskje en støttekontakt Du siterer jo begge mine svar. Jeg er ikke TS og jeg jobber lørdager og får ikke avlastning pga far har samvær Anonymkode: 3f015...2fb 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 13. april 2018 #24 Skrevet 13. april 2018 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du siterer jo begge mine svar. Jeg er ikke TS og jeg jobber lørdager og får ikke avlastning pga far har samvær Anonymkode: 3f015...2fb Å, trodde det var TS sitt innlegg jeg svarte på. Så ikke på ab koder. Endret 13. april 2018 av GoldenLioness
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #25 Skrevet 13. april 2018 8 minutter siden, GoldenLioness skrev: Å, trodde det var TS sitt innlegg jeg svarte på. Så ikke på ab koder. Ah 😊 Grunnen til levering og henting av samvær tror såpass tid er fordi vi møtes på halvveien. Så all ære til de som gjør alt de kan for å bo nærmest mulig. Anonymkode: 3f015...2fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå