AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Betyr det at jeg ikke tåler ørret, mest sannsynlig, eller er det en helt annen fisk? Reagerer med å hovne opp i spiserøret, få vondt i magesekken, føle meg dårlig og syk. Det skjer hver gang jeg spiser laks, trist, for synes det er ganske godt. Eneste fisken jeg liker, faktisk. Anonymkode: 14030...bf7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Jeg begynte å reagere på laks for noen år siden, og jeg reagerer på ørret også. Er det oppdrettslaks du reagerer på? Jeg tror det er noe med fargestoffer og fór jeg er allergisk mot, for jeg reagerer ikke likt på villaks. Anonymkode: 942ae...8fb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å reagere på laks for noen år siden, og jeg reagerer på ørret også. Er det oppdrettslaks du reagerer på? Jeg tror det er noe med fargestoffer og fór jeg er allergisk mot, for jeg reagerer ikke likt på villaks. Anonymkode: 942ae...8fb sier du det? hmm.. kan være.. Men er ikke ørret ofte vill? Anonymkode: 14030...bf7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå