AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hei! Jeg har slitt med sterk depresjon og angst i mange år nå. Har prøvd meg i flere forskjellige jobber men føler uansett hva jeg har jobbet med kommer angsten og skjelvingen frem.. Har fått kommentar tidligere i en jobb jeg jobbet i at jeg skalv sånn, noe jeg ikke har kontroll på. Syns det er skremmende at andre kan se det og da kommer også angsten for angsten. Jeg sliter veldig med sosial angst så det har ødelagt mye for meg i både jobb og sosiale sammenhenger.. Sliter også veldig med depresjon så det har hendt en del ganger at jeg har måttet sykemelde meg pga det. Fastlegen min er ikke mye til hjelp da vi tidligere har snakket om AAP men hun forsto ikke hvorfor jeg trenger det selv om hun vet jeg sliter og trenger tid og hjelp til å bli frisk igjen. Var i samtale med ei som jobber i rask psykisk helsehjelp og hun mente jeg hadde rett på AAP, men så kommer tankene om all kranglingen jeg står ovenfor med både NAV og fastlegen og jeg kjenner at det orker jeg rett og slett ikke.. Så da tenker jeg at jeg heller får hive meg i jobb og håpe på det beste selv om det vrenger seg i magen.. Det jeg lurer på er om det er noen her som har erfaringer med jobb som kan anbefale hvilke jobber som egner seg for de som sliter og hvilke jobber en kanskje ikke burde gå for? Setter pris på alle svar :-) Anonymkode: 3b022...b2a
Duff Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Det med jobb lurer jeg på også. Men det med å bli hørt hos fastlegen kan enten løses ved at du er bestemt neste gang du er der. Evt bytt lege. Aap krever litt ekstra arbeid for legen så kanskje h*n kvier seg for å skulle følge opp enda en pasient.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå