AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg lurer på hvor vondt man skal tåle å ha det i hverdagen? Jeg går i en traume behandling, føler jeg begynner å bli deprimert. Klarer ikke jobbe, går bare ut når det er noe jeg må, ønsker ikke oppsøke venner og familie. Men har det greit når jeg er et par timer med familie altså. Men så er det på an igjen, men disse dagene. Jeg føler meg sliten og skammer meg over livet mitt. Behandleren min er borte i to uker, og legen hadde ikke ledig før da han heller.. Så nå føler jeg at jeg ikke har noen å kontakte. Og jeg føler ikke behandleren min ser meg. Hvor vanskelig dagene mine er. Jeg griner mye, og føler det begynner bli uutholdelig. Anonymkode: bd2fd...d20
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Føler med deg. Kan du ringe noen i familien hvis det blir for ille? Ellers finnes det mange telefonnummer man kan ringe, selv om de i andre enden ikke kjenner til din situasjon så kan det hjelpe. Anonymkode: 04b5a...2a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå