Gå til innhold

Blir jeg dumpa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får meld og virker som alt er Ok, så jeg tar absolutt ditt råd her😊

Anonymkode: 4b44d...b02

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han rett og slett fikk det for travelt. 

Personlig kan jeg ikke forstå kvinner som etter en til to dater spinner spinner alle sine drømmer og tanker rundt en mann. Hvorfor ikke bare ta det litt rolig, og se hva som skjer? 

Jeg har en venninne som etter en date med en mann er fullstendig oppslukt dersom hun likte ham. Da skal det være kontakt hele tiden, og hun snakker ikke om annet. 

Hver eneste mann dumper henne! For hun er for intens. 

Selv har jeg alltid hatt en helt annen innstilling. Det som skjer det skjer! Er det meningen at det skal bli noe, og han er interessert, så vil det utvikle seg. Gradvis. For er en mann oppriktig interessert, så slipper han ikke, selv om han kanskje er opptatt med andre ting også. Da vil han ta kontakt på ny og på ny. Om ikke hver time, hver dag. Jeg har derfor vært tilbakelent. Ikke spilt kostbar, jeg bare har is i magen, og lar det utvikle seg. 

Jeg har aldri blitt dumpet. Det har vært opp til meg å avslutte relasjoner, dersom jeg ser at han likevel ikke er det jeg vil ha. Jeg tror at menn setter pris på at jeg ikke er needy, og ikke desperat, men tilbakelent.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til min venninne at det er helt bak mål å spinne store drømmer etter bare en date, for man kjenner ikke folk etter bare en date! På en date kan man merke om det er litt kjemi, NOE å kanskje bygge videre på, men man VET ikke om man virkelig passer sammen. Så ta det rolig! Se det an, og la han styre kontakten, for er han interessert, så tar han kontakt. 

Det når ikke inn! Og hun er ennå singel. Flott og oppegående dame, men hun har ikke tid til å vente og se. HVER eneste mann hun har en bra date med, og hun er så på at de viker unna. 

Det som skjer, det skjer! Stress ned! Den "beste" måten å sørge for at ingenting skjer er å bli desperat dersom en date ikke gir lyd fra seg på en dag. 

Det kan være grunner for det. Folk flest har et liv. Det er ingen god reklame for seg selv å blotte straks at man selv ikke har et liv, kun en svært desperat drøm om å få en kjæreste. 

Anonymkode: c55ea...178

Du har helt rett i alt du skriver, dette trengte jeg å lese! Takk 😊

Anonymkode: 4b44d...b02

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...