AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hei! Jeg har møtt en mann. En fantastisk en syns jeg. Vi hadde en 12 timer lang date i går, vi endte hjemme hos han og så på film, og kun kyssing. Han ringte meg på veien hjem, vi snakket i flere timer om alt, også litt seksuelle ting det vi skrev vi var klare for å ta neste sted dagen etterpå. Vi har et veldig god dialog og er veldig åpne med hverandre. Men idag.... heeeelt stille. Jeg prøvde først å ringe, noen timer skrev jeg SMS med når jeg skulle komme. Mange timer senere får jeg svar at han fikk besøk og det hadde vært hyggelig med ble litt knapp tid på. Han får barna sine i morgen så det vil bli lenge til neste gang. Jeg sendte en snap om vi skulle ringes, denne blir heller ikke åpnet. Jeg forstår ingenting. Sendte meg hjerter og såå mye fine ting på SMS dagene som var vært... håper noen kan hjelpe meg... Anonymkode: 4b44d...b02
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Til spm: du er nok dumpa allerede. La han gå, nok av fisk! Anonymkode: b763d...5af
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Du er nok dumpet ja. Så finn en som har tid til deg heller. Anonymkode: 3b85c...d22
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Du er for ivrig. Vær kostbar, du skal være kostbar.. Så løper han etter deg. Anonymkode: 99896...779 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Men han spurte under Daten om jeg likte han, han skrev til kompisene at det gikk kjempebra... så jeg forstår ingenting. Han ville også jeg skulle ligge over ( uten at det skulle skje noe) er seriøst noen menn sånn? Hvorfor ta seg såå mye bry om de skal dumpe uansett? Anonymkode: 4b44d...b02
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men han spurte under Daten om jeg likte han, han skrev til kompisene at det gikk kjempebra... så jeg forstår ingenting. Han ville også jeg skulle ligge over ( uten at det skulle skje noe) er seriøst noen menn sånn? Hvorfor ta seg såå mye bry om de skal dumpe uansett? Anonymkode: 4b44d...b02 Er ikke noe å forstå. Folk kan si og love ting i huet og ræva. Han har dumpa deg. Neste, sier du da;) Anonymkode: b763d...5af
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har møtt en mann. En fantastisk en syns jeg. Vi hadde en 12 timer lang date i går, vi endte hjemme hos han og så på film, og kun kyssing. Han ringte meg på veien hjem, vi snakket i flere timer om alt, også litt seksuelle ting det vi skrev vi var klare for å ta neste sted dagen etterpå. Vi har et veldig god dialog og er veldig åpne med hverandre. Men idag.... heeeelt stille. Jeg prøvde først å ringe, noen timer skrev jeg SMS med når jeg skulle komme. Mange timer senere får jeg svar at han fikk besøk og det hadde vært hyggelig med ble litt knapp tid på. Han får barna sine i morgen så det vil bli lenge til neste gang. Jeg sendte en snap om vi skulle ringes, denne blir heller ikke åpnet. Jeg forstår ingenting. Sendte meg hjerter og såå mye fine ting på SMS dagene som var vært... håper noen kan hjelpe meg... Anonymkode: 4b44d...b02 Det høres over og ut. Han har jo barn og da sier det sitt. Men vet jo det at de må prioritere barna sine først, men sa han hvor lenge han skulle ha barna ? Hadde ikke orket jeg om det skulle gå lenge mellom hver gang, Jeg forventer i hvert fall at han prioriterer meg og satser på meg, det er jo derfor man dater... Og da må man gjøre en innsats. Det virker ikke sånn lenger. Selv har jeg alltid hatt draget og de kom etter meg. Men nå blir jeg bare brukt og ingen bryr seg egentlig. De tenker bare sex og seg selv. Dabber kontakten av så er han ikke keen rett og slett... eksene mine var på hele tiden. Bare du ikke har sendt nakenbilder, den hadde vært sur. Anonymkode: 77b63...20f 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 Han har de en uke, han har vært så på, vi snakket i så mange timer i natt.. men vips neste morgen så føler man ikke noe mer? Eller nå vet at han kunne fått meg tll sengs så da er ikke det spennende ? Nei heldigvis ingen nakenbilder her! Håper bare han trenger litt space pg kanskje forklarer seg. Men ingen tlf samtale eller noe når vi vanligvis snakker masse i løpet av en dag.. Anonymkode: 4b44d...b02
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han spurte under Daten om jeg likte han, han skrev til kompisene at det gikk kjempebra... så jeg forstår ingenting. Han ville også jeg skulle ligge over ( uten at det skulle skje noe) er seriøst noen menn sånn? Hvorfor ta seg såå mye bry om de skal dumpe uansett? Anonymkode: 4b44d...b02 Det var en jeg møtte også som spurte etter jeg hadde møtt han om han var for gammel osv og hva dommen var. Svarte. Hører plutselig ikke noe på flere dager og sender meld om hva som skjer og han sier sannheten. Du kan tenke deg selv. Han prøvde seg på meg når jeg var der da... Og var litt overivrig. Skjønner ikke alltid de rare signalene de sender ut og de kaller oss kvinner kompliserte. Når de er det også... Har møtt mange raringer... Som lover gull og grønne skoger i ræva. Men du ser hvordan det gikk. Verden har jo blitt helt forstyrret... var jo forlovet med en i fire år som elsket meg så veldig og nå hater han meg. Anonymkode: 77b63...20f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har de en uke, han har vært så på, vi snakket i så mange timer i natt.. men vips neste morgen så føler man ikke noe mer? Eller nå vet at han kunne fått meg tll sengs så da er ikke det spennende ? Nei heldigvis ingen nakenbilder her! Håper bare han trenger litt space pg kanskje forklarer seg. Men ingen tlf samtale eller noe når vi vanligvis snakker masse i løpet av en dag.. Anonymkode: 4b44d...b02 Så bra at du ikke har delt sånne bilder. Datet en med et barn han sa han skulle ta kontakt men skjedde ikke. En annen med barn, vi hadde daglig kontakt. Er rart det der. Anonymkode: 77b63...20f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 Det virker som han har fått kalde føtter plutselig, over natten. Men du har jo ikke gjort noe galt her. Kanskje han bare følte ting annerledes etter at han hadde sovet på det. Men det er ikke noen pen oppførsel, å ikke holde avtalen dere hadde. En mulighet er jo også at han har seksuelle problemer, og at han fikk prestasjonsangst. Men siden han ikke har oppført seg bra her, så burde du bare la være å kontakte han noe mer. Han får selv rette opp i oppførselen sin, og gjør han ikke det, så er han ikke verd å bruke noe mer tid på. Anonymkode: fbe6f...a2d 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 Har fått inntrykk av at det er sånn menn er nå for tiden. Sier noe, mener noe annet. Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv, menn har vel helt sikkert erfaringer med den type damer også. Men nå har jeg vært bort tre menn i løpet av det siste halvåret som har vært akkurat sånn. Høres så lovende ut, men de juger som faen alle sammen. Anonymkode: dd994...132 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #13 Skrevet 8. april 2018 Han fikk seg nok noe av en annen i mellomtiden. Anonymkode: ee568...fd2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #14 Skrevet 8. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått inntrykk av at det er sånn menn er nå for tiden. Sier noe, mener noe annet. Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv, menn har vel helt sikkert erfaringer med den type damer også. Men nå har jeg vært bort tre menn i løpet av det siste halvåret som har vært akkurat sånn. Høres så lovende ut, men de juger som faen alle sammen. Anonymkode: dd994...132 Jeg har også vært borti et par som har skiftet veldig brått, fra interessert og oppslukt, til plutselig likegyldig, uten at jeg har gjort noe spesielt. Synes det er rart. Jeg mister da ikke interessen for noen helt plutselig uten at noe har hendt. Anonymkode: fbe6f...a2d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er for ivrig. Vær kostbar, du skal være kostbar.. Så løper han etter deg. Anonymkode: 99896...779 Nå fikk jeg en god morgen meld som ingenting har skjedd, tenker du at jeg ikke skal svare på denne.? Vil jo ikke virke så ivrig nå.. Anonymkode: 4b44d...b02
Ariadne# Skrevet 9. april 2018 #16 Skrevet 9. april 2018 Syntes du skal svare og late som alt er greit ja. Dere har tross alt bare truffet hverandre en gang. Ro ned og ikke legg så mye i det. Se hva som skjer. Og vent med sex til du vet litt mer hvor du har han 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #17 Skrevet 9. april 2018 39 minutter siden, Ariadne# skrev: Syntes du skal svare og late som alt er greit ja. Dere har tross alt bare truffet hverandre en gang. Ro ned og ikke legg så mye i det. Se hva som skjer. Og vent med sex til du vet litt mer hvor du har han God idé. Du vet ikke hva som ligger bak. Han kan være opptatt med viktigere ting, enn et helt nytt bekjentskap. Nå er det i allefall sådd en liten spire av usikkerhet hos deg, som gjør at du må holde igjen tempoet litt. Ikke begynn å spill kostbar etc, men prøv å bli kjent med ham, så du ser om ord og handlinger stemmer overens. Fortell at det er viktig for deg at informasjonen flyter greit, selv om det er ting som ikke passer, avslag, eller andre negative beskjeder. Anonymkode: f292f...719 1
ops2 Skrevet 9. april 2018 #18 Skrevet 9. april 2018 Du må være klar over at du alltid er nummer to når han har barna. Hva skulle han si til de? "I kveld skal jeg på date" "I dag kommer det en dame på besøk. Vi skal sitte og kose, kanskje går vi inn på soverommet.. Dere får se en film imens". Det er normalt å ikke introdusere deg for barna før dere har et fast forhold. Han har ikke tid til masse sms når barna er våkne. Vet ikke hvor gamle de er. Er de tenåringer, har han mer frihet. Er de i den alderen at han må ha barnevakt har han hendene fulle. Vet du ikke hvordan det er med barn? Det er ikke som å være enslig. Han blir ivrig når han ikke har barna. Må ta igjen det han ikke kan gjøre ellers. La han kontakte deg så lenge han har barna på besøk. Ikke ta initiativet. Svar på meldingene, men ikke bli intens. Er du klar for dette? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #19 Skrevet 9. april 2018 Kanskje han rett og slett fikk det for travelt. Personlig kan jeg ikke forstå kvinner som etter en til to dater spinner spinner alle sine drømmer og tanker rundt en mann. Hvorfor ikke bare ta det litt rolig, og se hva som skjer? Jeg har en venninne som etter en date med en mann er fullstendig oppslukt dersom hun likte ham. Da skal det være kontakt hele tiden, og hun snakker ikke om annet. Hver eneste mann dumper henne! For hun er for intens. Selv har jeg alltid hatt en helt annen innstilling. Det som skjer det skjer! Er det meningen at det skal bli noe, og han er interessert, så vil det utvikle seg. Gradvis. For er en mann oppriktig interessert, så slipper han ikke, selv om han kanskje er opptatt med andre ting også. Da vil han ta kontakt på ny og på ny. Om ikke hver time, hver dag. Jeg har derfor vært tilbakelent. Ikke spilt kostbar, jeg bare har is i magen, og lar det utvikle seg. Jeg har aldri blitt dumpet. Det har vært opp til meg å avslutte relasjoner, dersom jeg ser at han likevel ikke er det jeg vil ha. Jeg tror at menn setter pris på at jeg ikke er needy, og ikke desperat, men tilbakelent. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt til min venninne at det er helt bak mål å spinne store drømmer etter bare en date, for man kjenner ikke folk etter bare en date! På en date kan man merke om det er litt kjemi, NOE å kanskje bygge videre på, men man VET ikke om man virkelig passer sammen. Så ta det rolig! Se det an, og la han styre kontakten, for er han interessert, så tar han kontakt. Det når ikke inn! Og hun er ennå singel. Flott og oppegående dame, men hun har ikke tid til å vente og se. HVER eneste mann hun har en bra date med, og hun er så på at de viker unna. Det som skjer, det skjer! Stress ned! Den "beste" måten å sørge for at ingenting skjer er å bli desperat dersom en date ikke gir lyd fra seg på en dag. Det kan være grunner for det. Folk flest har et liv. Det er ingen god reklame for seg selv å blotte straks at man selv ikke har et liv, kun en svært desperat drøm om å få en kjæreste. Anonymkode: c55ea...178 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #20 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, Ariadne# skrev: Syntes du skal svare og late som alt er greit ja. Dere har tross alt bare truffet hverandre en gang. Ro ned og ikke legg så mye i det. Se hva som skjer. Og vent med sex til du vet litt mer hvor du har han Signerer denne. Anonymkode: c19ed...6e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå