Gå til innhold

Fritidsklubb?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle litt om hva de driver med?

Klarer ikke å finne noe info på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvilken fritidsklubb du mener.

De jeg kjenner til som er populære er ihvertfall drevne av ungdommen selv. De har diskotek, kiosk og diverse spill - innimellom har de kvelder med spesielle temaer.

Skrevet

Det er sikkert like mange forskjellige måter å drive fritidsklubb på - som det er fritidsklubber.

Noen driver med masse aktiviteter og har et flott miljø - mens andre steder er det et "reir" for rot/pøbelstreker og stoff - om ikke inne i selve klubben - så hvertfall på utsiden.

Skrevet

Ja, det er nok veldig forskjellig fra klubb til klubb.

I den klubben jeg jobbet i tidligere var det ulike aktiviteter:

* bordtennis

* biljard

* datarom (overvåket av oss voksne!!)

* bake-dager

* TV-rom

* diskotek

* kiosk ( med mat og snacks!)

I tillegg var det hver dag det var åpent gratis konkurranser hvor barna/ungdommen vant små premier!!

I ferier (vinterferie og høstferier) hadde barna/ungdommene tilbud om å bli med på ulike aktiviteter. F.eks. bowling, svømming, skøyter, slalom...

Jeg kommer absolutt til å anbefale klubben for mine barn. Der jeg jobbet ville jeg ikke nølt med å sende dem!! :)

Skrevet

Ja det vil jo selvfølgelig variere fra sted til sted, men jeg lurte bare på hva de drev med.

Og om det kan være noe for en gutt på snart 8?

Skal prøve å få kontakt med nærmeste fritidsklubb. Har ingen adresse, bare et tlf.nr. så det er ikke så lett.

Skrevet

Der jeg jobbet var det juniorklubb for 5 - 7 kl. og ungdomsklubb fra 8 - 10 kl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...