Avalon Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Ønsker tips til alt fra god mat, shopping, spa og whatever i Gdansk. Aldri vært der før, reiser på freddan :D
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Jeg var i Gdansk for første gang forrige helg! Fikk denne linken av en kollega og testa ett par av disse stedene. Massevis av god mat god tur! https://www.tenkkoffert.com/hjem/2017/12/19/de-beste-spisestedene-i-gdansk-og-sopot Anonymkode: 0caf5...8de
Avalon Skrevet 8. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i Gdansk for første gang forrige helg! Fikk denne linken av en kollega og testa ett par av disse stedene. Massevis av god mat god tur! https://www.tenkkoffert.com/hjem/2017/12/19/de-beste-spisestedene-i-gdansk-og-sopot Anonymkode: 0caf5...8de Takk, her var det mye interessant!!
Gjest earlgrey Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 Hvor mange dager skal du være der? Skal du være mer enn 3 dager anbefaler jeg deg å ta toget ut til Sopot (8kr, 20 min). Der er det bra shopping, gode restauranter og en veldig instavennlig strand med europas lengste trebrygge ellers er det relavtivt dårlig shoppingmuligheter i byen Gdansk, men det er et ganske bra kjøpesenter på strekningen mellom Sopot og Gdansk (dvs ca 10 minutter utenfor gdansk med tog/taxi). Vi dro til Sopot tildlig på morgenen og tok toget til kjøpesenteret senere på ettermiddagen. Slo lett hjel noen timer der så var vi i toppen av Mariakirken med fantastisk utsikt! Siste dagen tok vi sånn sjørøverbåt ut til den øya hvor andre verdenskrig startet. Ganske spennende, om du liker historie! så bør du selvfølgelig unne deg en god og rimelig spadag i løpet av oppholdet
Avalon Skrevet 10. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2018 37 minutter siden, earlgrey skrev: Hvor mange dager skal du være der? Skal du være mer enn 3 dager anbefaler jeg deg å ta toget ut til Sopot (8kr, 20 min). Der er det bra shopping, gode restauranter og en veldig instavennlig strand med europas lengste trebrygge ellers er det relavtivt dårlig shoppingmuligheter i byen Gdansk, men det er et ganske bra kjøpesenter på strekningen mellom Sopot og Gdansk (dvs ca 10 minutter utenfor gdansk med tog/taxi). Vi dro til Sopot tildlig på morgenen og tok toget til kjøpesenteret senere på ettermiddagen. Slo lett hjel noen timer der så var vi i toppen av Mariakirken med fantastisk utsikt! Siste dagen tok vi sånn sjørøverbåt ut til den øya hvor andre verdenskrig startet. Ganske spennende, om du liker historie! så bør du selvfølgelig unne deg en god og rimelig spadag i løpet av oppholdet Skal bare være der til søndag så blir kort tur, men hvis vi liker oss der så reiser vi absolutt tilbake! Takk for tips, vi gleder oss veldig. Blir ikke så mye shopping på oss da vi reiser med Wizzair 😂
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #6 Skrevet 10. april 2018 41 minutter siden, earlgrey said: Hvor mange dager skal du være der? Skal du være mer enn 3 dager anbefaler jeg deg å ta toget ut til Sopot (8kr, 20 min). Der er det bra shopping, gode restauranter og en veldig instavennlig strand med europas lengste trebrygge ellers er det relavtivt dårlig shoppingmuligheter i byen Gdansk, men det er et ganske bra kjøpesenter på strekningen mellom Sopot og Gdansk (dvs ca 10 minutter utenfor gdansk med tog/taxi). Vi dro til Sopot tildlig på morgenen og tok toget til kjøpesenteret senere på ettermiddagen. Slo lett hjel noen timer der så var vi i toppen av Mariakirken med fantastisk utsikt! Siste dagen tok vi sånn sjørøverbåt ut til den øya hvor andre verdenskrig startet. Ganske spennende, om du liker historie! så bør du selvfølgelig unne deg en god og rimelig spadag i løpet av oppholdet Anbefaling til hvor man kan ha den spadagen hen? Anonymkode: 86a9e...705
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå