Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker tips til alt fra god mat, shopping, spa og whatever i Gdansk. Aldri vært der før, reiser på freddan :D

Videoannonse
Annonse
Gjest earlgrey
Skrevet

Hvor mange dager skal du være der? Skal du være mer enn 3 dager anbefaler jeg deg å ta toget ut til Sopot (8kr, 20 min). Der er det bra shopping, gode restauranter og en veldig instavennlig strand med europas lengste trebrygge :) ellers er det relavtivt dårlig shoppingmuligheter i byen Gdansk, men det er et ganske bra kjøpesenter på strekningen mellom Sopot og Gdansk (dvs ca 10 minutter utenfor gdansk med tog/taxi). Vi dro til Sopot tildlig på morgenen og tok toget til kjøpesenteret senere på ettermiddagen. Slo lett hjel noen timer der :) så var vi i toppen av Mariakirken med fantastisk utsikt! Siste dagen tok vi sånn sjørøverbåt ut til den øya hvor andre verdenskrig startet. Ganske spennende, om du liker historie! :) så bør du selvfølgelig unne deg en god og rimelig spadag i løpet av oppholdet :) 

Skrevet
37 minutter siden, earlgrey skrev:

Hvor mange dager skal du være der? Skal du være mer enn 3 dager anbefaler jeg deg å ta toget ut til Sopot (8kr, 20 min). Der er det bra shopping, gode restauranter og en veldig instavennlig strand med europas lengste trebrygge :) ellers er det relavtivt dårlig shoppingmuligheter i byen Gdansk, men det er et ganske bra kjøpesenter på strekningen mellom Sopot og Gdansk (dvs ca 10 minutter utenfor gdansk med tog/taxi). Vi dro til Sopot tildlig på morgenen og tok toget til kjøpesenteret senere på ettermiddagen. Slo lett hjel noen timer der :) så var vi i toppen av Mariakirken med fantastisk utsikt! Siste dagen tok vi sånn sjørøverbåt ut til den øya hvor andre verdenskrig startet. Ganske spennende, om du liker historie! :) så bør du selvfølgelig unne deg en god og rimelig spadag i løpet av oppholdet :) 

Skal bare være der til søndag så blir kort tur, men hvis vi liker oss der så reiser vi absolutt tilbake! Takk for tips, vi gleder oss veldig. Blir ikke så mye shopping på oss da vi reiser med Wizzair 😂

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, earlgrey said:

Anbefaling til hvor man kan ha den spadagen hen? :)

Anonymkode: 86a9e...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...