Gå til innhold

Leamus av angst?????

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samtidig hørte jeg på 2 leger på TV, som fikk inn spm rundt Leamus. Ble ikke mindre redd av å høre på de. 

De ante ikke hvorfor noen fikk leamus ofte, men de så på den normale alle opplever, altså bare en vibrasjon i øyet av og til. De visste altså ikke hva årsaken var så de nevnte at de skjønte folk som var redd for Als hvis det pågikk over legre tid. I mitt tilfelle er det hele tiden! Det dirrer alltid.

Nå har jeg bestillt time, jeg holder jo på å bli gal av dette. 

Anonymkode: 2857b...840

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig hørte jeg på 2 leger på TV, som fikk inn spm rundt Leamus. Ble ikke mindre redd av å høre på de. 

De ante ikke hvorfor noen fikk leamus ofte, men de så på den normale alle opplever, altså bare en vibrasjon i øyet av og til. De visste altså ikke hva årsaken var så de nevnte at de skjønte folk som var redd for Als hvis det pågikk over legre tid. I mitt tilfelle er det hele tiden! Det dirrer alltid.

Nå har jeg bestillt time, jeg holder jo på å bli gal av dette. 

Anonymkode: 2857b...840

Hvis man har leamus grunnet ALS så vil leamusen kun pågå i enkelte muskler, altså musklene som blir svekket. Hvis man f.eks har leamus i det ene beinet, samtidig som man mister muskelmasse og/eller opplever muskelsvakhet i samme ben, altså man føler seg mer og mer svak i benet, snubler når man går osv så kan man kanskje begynne å tenke i den retningen. Likevel er ALS svært sjeldent, og rammer for det meste menn over 50 år.

Anonymkode: eb9e2...db9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...