Gå til innhold

Bilde av seg selv på veggen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne dere hatt bilde av dere selv og hunden deres på veggen? 

Har en venninne som ønsker seg et stort bilde av henne og hunden hennes til 22 års dagen, men selv er jeg usikker på om dette er en gave jeg selv hadde kunne ønsket meg.

(Siden hun ønsker det, kan jeg selvfølgelig kjøpe det, men ønsker bare å høre andres tanker)

Anonymkode: 4aee6...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke problemet, det er jo hun som skal motta gaven, og ikke du? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg har bilde av meg og hunden min på veggen.

Anonymkode: f2a16...370

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke stort sett det, nærmeste familie og bilder kjøpt på ferie av lokale kunstgenier folk har på veggen da?

Anonymkode: 13638...f2f

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hatt bilde av meg selv på veggen

Anonymkode: f8860...5d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere bilder av meg med mennesker og dyr jeg er glad i. Bilde av meg på fanget til oldemor, bilde av meg med barndomshunden, bilder av meg med tanteungene osv. Hva er rart med det? Det er jo øyeblikk jeg husker med glede  og derfor blir glad av å se på.

Anonymkode: 11d77...83a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av dyret, ja. Av meg, nei. 

Anonymkode: 4a592...d66

• Liker 1
Skrevet

Hunden ja. Av meg selv? Nei. Vil ikke risikere å få hjerteinfarkt hvis jeg går forbi om natten i mørket. 

Gjest boblebrist
Skrevet

Da jeg vokste opp syntes jeg alle hadde bilder av seg selv på veggen. Helst bryllupsbilder og den slags, gjerne blåst opp i stor størrelse. Naboen vår hadde også et gigantisk bilde i stua av sønnen sin, sittende splitter naken på et saueskinn. Det var veldig spesielt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg ser kjendiser sine boligannonser så har de store bilder av seg selv på veggene. Kommer helt an på hvordan man gjør det, og størrelsen;)  

Anonymkode: 793ed...a81

AnonymBruker
Skrevet

Bilder av seg selv er da ganske vanlig. En venninne har stor bilde av seg selv helt naken og gravid, sett fra siden, hengende i stua. Det er vel litt mer spesielt. 

Anonymkode: 0481a...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Synes alltid det virker litt rart med folk som har store bilder av seg selv på veggen, dersom de er eneste person på bildet.

Anonymkode: 54440...7a5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bilder av seg selv er da ganske vanlig. En venninne har stor bilde av seg selv helt naken og gravid, sett fra siden, hengende i stua. Det er vel litt mer spesielt. 

Det er trashy. Herregud.

Bilde med hunden blir jo som et familiebilde.

• Liker 3
Skrevet

Hun er jo ikke alene på bildet, hunden hennes er jo med, menneskets beste venn!

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Bare meg alene? Nei.

Anonymkode: 96d04...d14

AnonymBruker
Skrevet

Eneste bilde jeg kunne hatt på veggen av meg selv, er brudebildet og fammilie bilde

Anonymkode: 57523...7c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/8/2018 at 9:39 PM, visp said:

Det er trashy. Herregud.

Bilde med hunden blir jo som et familiebilde.

Selv om jeg ikke vil gjort det selv synes jeg det er langt fra trashy. Det er et meget bra bilde tatt av en god profesjonell fotograf. Det oppleves som vakkert og ikke vulgært på noen måte. Med mindre man i svært stor grad forbinder nakenhet kun med sex så tror jeg ikke de fleste vil finne det mer uanstendig enn statuene på kirkegården eller i Vigelandsparken.

Skrevet

Jeg har mange bilder av hundene mine på veggene men ikke av meg selv. Men synes ikke det er rart at andre har bilde av seg selv siden folk må få lov til å ha det de ønsker selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...