AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #61 Skrevet 5. mai 2018 Ja, veldig ofte, men det varierer litt etter om jeg er stresset eller ei for eksempel. Jeg er enig i at det henger sammen med onanering. Merker at når jeg gjør det ganske ofte så blir jeg oftere kåt. Nå har jeg hatt en periode med ekstra stress, og har derfor ikke onanert. Så fikk noen voldsomme orgasmer etter oppholdet Anonymkode: 6e1a3...5e9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #62 Skrevet 5. mai 2018 En par tre ganger i måneden. Anonymkode: 27727...962
siwhel Skrevet 5. mai 2018 #63 Skrevet 5. mai 2018 2 timer siden, SardintrollReturns skrev: Ganske ofte ja, ingenting har forandret seg noe særlig de ti siste årene. Det slutter ikke der... bare forsetter
Minitroll Skrevet 5. mai 2018 #64 Skrevet 5. mai 2018 Jeg har vært sprengkåt i flere dager nå. Hadde nylig noen heftige wand-orgasmer, og da jeg gikk for å handle etterpå var det som om alle på butikken smilte lurt til meg. En mann blunket også.. herregud, dere mannfolk vet å kjenne igjen ei kåt tøs. Selv etter dusj og intimvask.
SardintrollReturns Skrevet 5. mai 2018 #65 Skrevet 5. mai 2018 12 minutter siden, siwhel skrev: Det slutter ikke der... bare forsetter Helt greit for min del.
siwhel Skrevet 5. mai 2018 #66 Skrevet 5. mai 2018 5 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Helt greit for min del. 🤪
romeosa Skrevet 8. mai 2018 #67 Skrevet 8. mai 2018 Tenker mye på sex, men blir ikke kåt så "ofte", kanskje en gang annenhver dag, men det går fort over. Når jeg er med kjæresten derimot, skal det lite til :-D
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #68 Skrevet 9. mai 2018 På 10.4.2018 den 19.35, barbent skrev: noen ganger sprengkåt hvor jeg bare er nødt og onanere på første tilgjengelige toalettet jeg finner Dette finner jeg fascinerende. Er det snakk om flyplasser, restaurant eller hos venner. Kan du være så snill å ytdype. Dette ble jeg litt kåt av å lese... er mye kåt på KG... Anonymkode: d2d76...b0d 1
barbent Skrevet 9. mai 2018 #69 Skrevet 9. mai 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette finner jeg fascinerende. Er det snakk om flyplasser, restaurant eller hos venner. Kan du være så snill å ytdype. Dette ble jeg litt kåt av å lese... er mye kåt på KG... Anonymkode: d2d76...b0d Jeg har onanert på alle de plassene du nevner, en gang skulle jeg hente take away på en kina restaurant, jeg var tidlig og maten var ikke klar, tok meg en tur på toalettet og onanerte da jeg var orntlig kåt. Onanerte også på flyet på tur over til Tyrkia for to sommrer siden. Jeg er en veldig kåt person og har et stort behov for å onanere. 3
siwhel Skrevet 9. mai 2018 #70 Skrevet 9. mai 2018 3 timer siden, barbent skrev: Jeg har onanert på alle de plassene du nevner, en gang skulle jeg hente take away på en kina restaurant, jeg var tidlig og maten var ikke klar, tok meg en tur på toalettet og onanerte da jeg var orntlig kåt. Onanerte også på flyet på tur over til Tyrkia for to sommrer siden. Jeg er en veldig kåt person og har et stort behov for å onanere. 😁
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #71 Skrevet 10. mai 2018 7 timer siden, barbent skrev: Jeg har onanert på alle de plassene du nevner, en gang skulle jeg hente take away på en kina restaurant, jeg var tidlig og maten var ikke klar, tok meg en tur på toalettet og onanerte da jeg var orntlig kåt. Onanerte også på flyet på tur over til Tyrkia for to sommrer siden. Jeg er en veldig kåt person og har et stort behov for å onanere. Tror jeg er forelsket😍 Anonymkode: d2d76...b0d 1
Tøytigern Skrevet 10. mai 2018 #73 Skrevet 10. mai 2018 Ja. Var det noe annet du lurte på i samme slengen?
barbent Skrevet 10. mai 2018 #74 Skrevet 10. mai 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg er forelsket😍 Anonymkode: d2d76...b0d 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #75 Skrevet 10. mai 2018 19 minutter siden, barbent skrev: 😂😂😂 Digg å tenke på at du fingrer akkurat der det passer deg. Gjør du det på jobben og? Dumt spørsmål kanskje... Anonymkode: d2d76...b0d
barbent Skrevet 10. mai 2018 #76 Skrevet 10. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Digg å tenke på at du fingrer akkurat der det passer deg. Gjør du det på jobben og? Dumt spørsmål kanskje... Anonymkode: d2d76...b0d ja jeg går på et litt avsides toalett i bygget, gjør det stort sett hver dag Forstår ikke helt hvorfor dette er så digg 😂 undersøkelser viser at dette er helt vanlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå