AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Noen i 40 årene med erfaringer med tannregulering. Har skjønt det er smertefullt å stramme. Skal rette opp tenner. Ble det dyrt? Tok lang tid? Verdt det til slutt? Anonymkode: 42eea...5eb
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Ikke meg, men en venninne fikk regulering da hun var midt i førtiårene for å rette opp et bittfeil. Hun sier at det krever mye motivasjon. Motivasjon både pga at det er en del ting som hun bør være varsom med å spise fordi det setter seg i eller kan skade reguleringen, og fordi det strammer og er ubehagelig. Hvor mye hun betalte vet jeg ikke, men hun måtte ha reguleringen i ca to år. Anonymkode: 7847c...749
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Ja akkurat motivasjon har jeg å tenkt på.. Holder jeg ut å kjenne smerte jevnlig i 1,5 -2 år. Men jeg vil rette på den ene fortanna. Vet jeg registrerer fort skjeve tenner på andre mennesker. Å tenker at det der hadde jeg villet rettet på. Å nå har jeg det selv. Alle ønsker seg et perfekt smil. Anonymkode: 42eea...5eb
Gjest N-Nøff Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg, men en venninne fikk regulering da hun var midt i førtiårene for å rette opp et bittfeil. Hun sier at det krever mye motivasjon. Motivasjon både pga at det er en del ting som hun bør være varsom med å spise fordi det setter seg i eller kan skade reguleringen, og fordi det strammer og er ubehagelig. Hvor mye hun betalte vet jeg ikke, men hun måtte ha reguleringen i ca to år. Anonymkode: 7847c...749 Aldri opplevd at det å spise mat skader reguleringen, det skal veldig mye til.
Ulla Ullsokk Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Kjenner en som gjorde det av samme grunn som deg, ts. Tror det kostet rundt 40 000, og hun klagde ihvertfall aldri på at det var vondt. Hun "levde ikke i smerte" ihvertfall! Hun syntes alt var verdt det. Men du vet, det at du legger merke til alle med skjeve tenner er fordi du har komplekser for det selv. Akkurat som om alle som ikke klarer å bli gravide eller nettopp har blitt det synes at alle rundt dem er det, fordi det er deres fokus.
Gjest N-Nøff Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja akkurat motivasjon har jeg å tenkt på.. Holder jeg ut å kjenne smerte jevnlig i 1,5 -2 år. Men jeg vil rette på den ene fortanna. Vet jeg registrerer fort skjeve tenner på andre mennesker. Å tenker at det der hadde jeg villet rettet på. Å nå har jeg det selv. Alle ønsker seg et perfekt smil. Anonymkode: 42eea...5eb Ja, så hvorfor ikke? En liten fortann vil det ikke ta så lang tid å rette opp i. Men det gjør vondt, ja, men ikke så vondt at du ikke tåler det. Det går over etter noen dager, uansett... Og du er der ikke så ofte og strammer, heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå