AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg har influensa og en forferdelig tørrhoste som ikke vil gå vekk. Jeg kjenner d langt ned i brystet og blir veldig fort sliten og tung i pusten. Føler meg helt utslått. Er dette vanlig med influensa? Har hatt hosten i snart en uke nå og blir snart gal Noe som hjelper? Anonymkode: c86fe...1a7
Anna Maria Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har influensa og en forferdelig tørrhoste som ikke vil gå vekk. Jeg kjenner d langt ned i brystet og blir veldig fort sliten og tung i pusten. Føler meg helt utslått. Er dette vanlig med influensa? Har hatt hosten i snart en uke nå og blir snart gal Noe som hjelper? Anonymkode: c86fe...1a7 Noskapintabletter hjelper godt mot tørrhoste. Gå på apoteket og kjøp.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Ja, det er vanlig. Da jeg hadde influensa tidligere i år satt hosten i i flere uker etter jeg var frisk Anonymkode: 381c6...514
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Har prøvd noe sugetabletter som skal dempe hosten, men har ikke hjulpet noe særlig.. Men kan prøve noskapintabletter Men okei, da vet jeg det. Takk! Anonymkode: c86fe...1a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå