LineG Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hei! Jeg lurte på noen tips om Paris. Skal dit en helg med samboeren i slutten av juni og lurte på om noen har noen spisesteder å anbefale? Er jo en hel jungel å velge imellom. Tenkte en litt finere middag lørdagen 😊Vi kan dog være litt kresene 🙈 Og evetuelt hva man bør se som kanskje ikke er så kjent som feks Eiffeltårnet 😊
Gjest Overrasket Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 (endret) Jeg har alt for mange favorittspisesteder i Paris. Miznon er rimelig flott for vegetarianere. Tavline er en israelsk restaurant rett rundt hjørnet fra førstnevnte (dette er i det jødiske nabolaget). Le Pas Sage er en kort spasertur unna og tilbyr typisk fransk mat på sitt best. Prøv sneglene! (Hopp over vinmeny på glass og velg en god flaske). Cafe Constant er alltid en vinner for meg (rett ved Eiffel). Chez Germaine ligger litt tilbaketrukket, sør for elven, men rett ved T-banestopept Vaneau Jeg har 40 til (bokstavelig talt), men dette er et godt utgangspunkt. Endret 8. april 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 Vi var på Moulin Rouge. Veldig bra, men dyrt! Anonymkode: 95d72...015
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 Le train bleu Gare de Lyon Anonymkode: aaca6...8d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå