Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det nærmer seg nasjonaldagen. Hva er deres planer denne dagen?

Anonymkode: b92a7...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i USA den dagen.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg er i USA den dagen.

Skal du feire 17 mai der?

Anonymkode: b92a7...a0f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er, som hvert år, i Frankrike. Nyter sol, varme og billige flybilletter. Og dropper kaldt mai-vær, styr og mas med familien, slitsomme unger og en overbefolket by. 

Anonymkode: 95997...681

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Heldigvis skal jeg jobbe. 

AnonymBruker
Skrevet

17. mai er jeg på ferie i utlandet. 

Anonymkode: e9d78...904

Gjest N-Nøff
Skrevet

Aner ikke. Men jeg bør finne ut av det kjapt, merker jeg.. Egentlig kunne jeg tenkt meg å dra på hytta og kanskje "feire i nærmeste by", det vil si se på toget. Vet ikke om jeg orker å feire her i år, med alle de umulige oppgavene som følger med. 

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at min kollega drar «jeg har barn så jeg må ha fri»-kortet i år også (barna har en far og to sett besteforeldre i bygda, men det teller som kjent ikke). Og det kortet trumfer tydeligvis «jeg spiller i korps så jeg må ha fri»-kortet.

Anonymkode: 6bdc4...811

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sove lenge, stå opp, ha litt frokost, nyte fridagen, kanskje spille litt ps4 eller ha en netflix dag, før jeg så skal jobbe 12 timers skift hele helgen :) 

Er singel, 26 år, ingen barn, så ikke den store dagen den va en gang i tiden :) blir nok bedre den dagen barn er inne i bildet :) 

Anonymkode: 0495b...ef0

AnonymBruker
Skrevet

Bli ferdig med barnetoget og deretter ha det fint hjemme.

Anonymkode: 36e01...522

Skrevet

Aner ikke. Blir det dårlig vær så holder jeg meg nok hjemme og feirer der ved å se på feiringen via TV,spise god mat og drikke noe godt.

Er det fint vær pleier jeg å møte folk og gjøre litt forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok til å slappe av, se feiringen på tv og spise is. Skal ikke utenfor døra.

Anonymkode: 781bc...188

Skrevet

Kommer nok til å kose meg hjemme med noe god mat. Alt for mye folk ute for meg den dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er 17 mai? Eller mener du datoen 17.? Husk punktum 

Anonymkode: 921e5...115

• Liker 5
Gjest C0smos
Skrevet

Pynte oss, dra ut å spise god mat og drikke gode drinker ved havet :kghjerte:

Skrevet

Ta på uniform og spille i toget :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg er student, men fordi det er langhelg reiser antakelig folk flest hjem, og dermed er det lite å finne på i studiebyen. Mulig jeg reiser hjem til foreldrene, der blir 17. mai feiret ganske tradisjonelt med å de barnetoget, rusle litt i byen, spise kaker og is, og middag ute.

Feirer jeg her, reiser jeg antakelig til byen for å høre en opptreden på torget, rusle litt, og sikkert gå i borgertoget.

Anonymkode: 3f033...45d

AnonymBruker
Skrevet

Med barn i skolealder har jeg ikke mye til valg sånn sett; frokost hjemme, avgårde til skolen og se på tog, hjelpe til med arrangementet, være litt på skolen. Hjem og lage mat og ordne istand til familiebesøk. Og så lande godt i sofaen  utpå kvelden en gang :-)

Anonymkode: 09a8d...c6f

Skrevet

Møter storfamilien til vår trad. 17. Mai lunsj. Veldig koselig. Om vi går i byen avhegnger av været men vi pleier å ta en tur for å se barnetoget og møte kjentfolk for å spise is. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...