Gå til innhold

17 mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg nasjonaldagen. Hva er deres planer denne dagen?

Anonymkode: b92a7...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg er i USA den dagen.

Skal du feire 17 mai der?

Anonymkode: b92a7...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er, som hvert år, i Frankrike. Nyter sol, varme og billige flybilletter. Og dropper kaldt mai-vær, styr og mas med familien, slitsomme unger og en overbefolket by. 

Anonymkode: 95997...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mai er jeg på ferie i utlandet. 

Anonymkode: e9d78...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff

Aner ikke. Men jeg bør finne ut av det kjapt, merker jeg.. Egentlig kunne jeg tenkt meg å dra på hytta og kanskje "feire i nærmeste by", det vil si se på toget. Vet ikke om jeg orker å feire her i år, med alle de umulige oppgavene som følger med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at min kollega drar «jeg har barn så jeg må ha fri»-kortet i år også (barna har en far og to sett besteforeldre i bygda, men det teller som kjent ikke). Og det kortet trumfer tydeligvis «jeg spiller i korps så jeg må ha fri»-kortet.

Anonymkode: 6bdc4...811

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove lenge, stå opp, ha litt frokost, nyte fridagen, kanskje spille litt ps4 eller ha en netflix dag, før jeg så skal jobbe 12 timers skift hele helgen :) 

Er singel, 26 år, ingen barn, så ikke den store dagen den va en gang i tiden :) blir nok bedre den dagen barn er inne i bildet :) 

Anonymkode: 0495b...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli ferdig med barnetoget og deretter ha det fint hjemme.

Anonymkode: 36e01...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Blir det dårlig vær så holder jeg meg nok hjemme og feirer der ved å se på feiringen via TV,spise god mat og drikke noe godt.

Er det fint vær pleier jeg å møte folk og gjøre litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å slappe av, se feiringen på tv og spise is. Skal ikke utenfor døra.

Anonymkode: 781bc...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å kose meg hjemme med noe god mat. Alt for mye folk ute for meg den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er 17 mai? Eller mener du datoen 17.? Husk punktum 

Anonymkode: 921e5...115

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke. Jeg er student, men fordi det er langhelg reiser antakelig folk flest hjem, og dermed er det lite å finne på i studiebyen. Mulig jeg reiser hjem til foreldrene, der blir 17. mai feiret ganske tradisjonelt med å de barnetoget, rusle litt i byen, spise kaker og is, og middag ute.

Feirer jeg her, reiser jeg antakelig til byen for å høre en opptreden på torget, rusle litt, og sikkert gå i borgertoget.

Anonymkode: 3f033...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med barn i skolealder har jeg ikke mye til valg sånn sett; frokost hjemme, avgårde til skolen og se på tog, hjelpe til med arrangementet, være litt på skolen. Hjem og lage mat og ordne istand til familiebesøk. Og så lande godt i sofaen  utpå kvelden en gang :-)

Anonymkode: 09a8d...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter storfamilien til vår trad. 17. Mai lunsj. Veldig koselig. Om vi går i byen avhegnger av været men vi pleier å ta en tur for å se barnetoget og møte kjentfolk for å spise is. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...