AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #21 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med andre ord så tiltrekker du deg dritt? Kanskje problemet ikke er norske menn da, eller? Anonymkode: 9379d...d85 Gud jeg er lei av å høre at det er noe galt med kvinner fordi man er ikke lenger ser grunner til å respektere norske menn. Når overvekten oppfører seg som ekle egoistiske leiebarn: hele livet, faller liksom alt grunnlag for respekt bort. Anonymkode: 8faed...965
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #22 Skrevet 8. april 2018 Noen nevnte at menn er forskjellige. Jaja, de gode familiemenn alle sitter på div sexchatt og sextreff selv om de har damer hjemme. Hvis de ikke sitter der enda så ligger de med en kollega eller nabokone. Jeg er veldig snill og ser ut som at alle verdens drittsekker kommer inn på min vei. Begynner å tro at å behandle menn med respekt, ta vare på, være forståelsesfull og glad/trivelig, åpen og ærlig, trofast og leken, en god partner og en god venn oppfattes av norske menn som en svakhet, at de ønsker at jeg må bruke dem, fornærme dem, såre dem, sparke dem for at de skal sette pris på meg. Utrolig men sant. Og hvis det finnes noenlunde normale 30-åringer, så f.eks i alder 45-50 som er ledig på markedet er drittsekker i sin helhet. Tar jeg feil og du er en mann med selvrespekt og ære som setter pris på en god fin og ærlig kvinne? Ta kontakt. Får se om du finnes. Anonymkode: 06bd6...1d2 2
Occulta Skrevet 8. april 2018 #23 Skrevet 8. april 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen nevnte at menn er forskjellige. Jaja, de gode familiemenn alle sitter på div sexchatt og sextreff selv om de har damer hjemme. Hvis de ikke sitter der enda så ligger de med en kollega eller nabokone. Jeg er veldig snill og ser ut som at alle verdens drittsekker kommer inn på min vei. Begynner å tro at å behandle menn med respekt, ta vare på, være forståelsesfull og glad/trivelig, åpen og ærlig, trofast og leken, en god partner og en god venn oppfattes av norske menn som en svakhet, at de ønsker at jeg må bruke dem, fornærme dem, såre dem, sparke dem for at de skal sette pris på meg. Utrolig men sant. Og hvis det finnes noenlunde normale 30-åringer, så f.eks i alder 45-50 som er ledig på markedet er drittsekker i sin helhet. Tar jeg feil og du er en mann med selvrespekt og ære som setter pris på en god fin og ærlig kvinne? Ta kontakt. Får se om du finnes. Anonymkode: 06bd6...1d2 Herregud så kynisk da! Alle mine beste venninner, meg selv og min søster har nydelige menn i våre liv. Menn med god utdannelse, god jobb, respekt for damene sine og familie, ærlige, med sunne hobbyer, snille og gode menn. Jeg har kun opplevd en kvinne i min krets falle for en «dårlig mann», de aller fleste norske menn er ærlige, snille og gode kjærester. Vi er riktignok i 30-års alderen da... kanskje vi ikke har blitt like avstumpet og kyniske som deg? Kanskje det er deg det er noe i veien med, at gode og ærlige menn ikke vil ha deg? 3
Miklo Velka Skrevet 8. april 2018 #24 Skrevet 8. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Gud jeg er lei av å høre at det er noe galt med kvinner fordi man er ikke lenger ser grunner til å respektere norske menn. Anonymkode: 8faed...965 Gud så lei jeg er av å høre at det er noe galt med alle norske menn fordi at noen kvinner ikke er i stand til å luke ut driten. 1 hour ago, AnonymBruker said: de gode familiemenn alle sitter på div sexchatt og sextreff selv om de har damer hjemme. Hvis de ikke sitter der enda så ligger de med en kollega eller nabokone. Anonymkode: 06bd6...1d2 Hva får man egentlig ut av en slik generalisering? Får det deg til å føle deg bedre om deg selv? Hvis det er slik at du bare har møtt norske menn som er utro, voldelige, eller har gjort noe annet negativt mot deg, vil det si at alle norske menn er like? Har du ingen kvinner i din omgangskrets/familie som er eller har vært i en eller annen relasjon med en norsk mann som ikke har endt med at mannen er dritten? 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #25 Skrevet 8. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Følelsesmessig, ikke for at de skal være voldelige. Men fordi jeg føler at 1: En mann du blir betatt av/får følelser for, har bare visst hvilke knapper han skal trykke på. Da har han mest sannsynlig flere på g. 2: De kan ha en kjæreste, men hun holdes gjerne skjult, slik at han skal ha mulighetene åpne. 3: Hvis du blir forelska og han faktisk vil inn i forhold med deg, er det bare fordi han vil ha lett tilgang på fitte..mens du går med vrangforestillinger om at han elsker deg. Så blir du brutalt dumpet fordi det er noen ny spennende tilgjengelig. 4: De klarer ikke å holde seg til 1. De bare MÅ ha en annen kvinne etter hvert. De kan også gjerne gjøre en annen kvinne gravid, mens de dater deg. Og så kommer kanskje den dagen du vil ha barn da. Vil nevne at jeg aldri har opplevd dette med en mann, men det er kanskje fordi jeg har latt være å date dem. Har særlig unngått de jeg faller for, fordi jeg bare vet at i det jeg blir sammen med han, så vil mange andre kvinner plutselig prøve seg, og da vil han ikke klare å stå imot. Anonymkode: 83621...4d7 Jeg synes det virker direkte uintelligent og ekstremt nedvurderende å skjære alle over en kam på denne måten, spesielt når du ikke en gang har gjort deg noen slike erfaringer selv. Du lever i det samme samfunnet som alle oss andre, hvor du har anledning til å se og høre historier om at det finnes gode, ærlige menn som har anledning til å elske. Skaff deg en horisont. Du har ikke min sympati. Anonymkode: 7389a...a91 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #26 Skrevet 8. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Tar jeg feil og du er en mann med selvrespekt og ære som setter pris på en god fin og ærlig kvinne? Ta kontakt. Får se om du finnes. Hvorfor i all verden skulle jeg ville utsette meg for dine fordommer, generaliseringer og generelt hat mot alle menn? Tror du virkelig at du skal klare å tiltrekke deg gode menn med en slik personlighet og utstråling? Anonymkode: 9379d...d85 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #27 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rettelse: Du lever i det samme samfunnet som alle oss andre, hvor du har anledning til å se og høre historier om at det finnes gode, ærlige menn som har evne til å elske. Skaff deg en horisont. Du har ikke min sympati. Anonymkode: 7389a...a91 Anonymkode: 7389a...a91 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #28 Skrevet 8. april 2018 46 minutter siden, Occulta skrev: Herregud så kynisk da! Alle mine beste venninner, meg selv og min søster har nydelige menn i våre liv. Menn med god utdannelse, god jobb, respekt for damene sine og familie, ærlige, med sunne hobbyer, snille og gode menn. Jeg har kun opplevd en kvinne i min krets falle for en «dårlig mann», de aller fleste norske menn er ærlige, snille og gode kjærester. Vi er riktignok i 30-års alderen da... kanskje vi ikke har blitt like avstumpet og kyniske som deg? Kanskje det er deg det er noe i veien med, at gode og ærlige menn ikke vil ha deg? Det var en stygg kommentar, den siste der. Faktum er at veldig mange menn elsker å behandle damer som dritt. Jeg er også en sånn dame som bare møter slemme menn, opplever også å bli slått ned og banket opp. Sier du virkelig at det er min egen feil? Jeg og sånne som meg er bare søppel som skal hoppe foran t-banen i dine øyne? Jeg sier ikke at ALLE menn er sånn, men jeg har faktisk aldri opplevd at menn har vært greie mot meg. Det jeg derimot har opplevd er grov vold fra menn helt fra jeg var 5 år. Stygge kommentarer og mishandling. Og nei det er ikke fra menn jeg har vært i forhold med, men gutter jeg har gått på skolen med eller randoms på byen. Når man bare har negative opplevelser med menn er det ikke rart man blir redd. Jeg er livredd menn sjæl, de er jo bare ute etter å ta meg såh.. Anonymkode: 171a2...582
Occulta Skrevet 8. april 2018 #29 Skrevet 8. april 2018 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en stygg kommentar, den siste der. Faktum er at veldig mange menn elsker å behandle damer som dritt. Jeg er også en sånn dame som bare møter slemme menn, opplever også å bli slått ned og banket opp. Sier du virkelig at det er min egen feil? Jeg og sånne som meg er bare søppel som skal hoppe foran t-banen i dine øyne? Jeg sier ikke at ALLE menn er sånn, men jeg har faktisk aldri opplevd at menn har vært greie mot meg. Det jeg derimot har opplevd er grov vold fra menn helt fra jeg var 5 år. Stygge kommentarer og mishandling. Og nei det er ikke fra menn jeg har vært i forhold med, men gutter jeg har gått på skolen med eller randoms på byen. Når man bare har negative opplevelser med menn er det ikke rart man blir redd. Jeg er livredd menn sjæl, de er jo bare ute etter å ta meg såh.. Anonymkode: 171a2...582 Nei, jeg sier ikke at det er din feil dersom du opplever å bli banket opp, eller slått ned eller misbrukt. På absolutt ingen måte! Den slags oppførsel kan ikke forsvares... forstår ikke hvordan du oppfatter at jeg sier det. Jeg svarte da ei som mener at alle menn er utro og chatter på sexsider online etc. Det jeg sier er at det stemmer ikke at ALLE menn er drit. Dersom hun tror det så er det noe galt... og om hun opplever at alle menn bedrar og lyger så kanskje de ikke har vært lykkelige i forhold med henne, da er kanskje hun en del av problemet. Jeg kjenner ingen menn som elsker å behandle damene sine som drit. Har sett endel drittsekk kommentarer her inne, og jeg har selv blitt banket opp og voldtatt, så jeg vet at det finnes drittsekker... men disse mannfolka er unntaket fra regel om at menn (og folk) flest er snille og gode. Jeg skjønner godt at du har blitt redd menn dersom du har opplevd slikt, og det er ikke din feil. Og si at jeg mener at du er søppel og bare kan hoppe foran t-banen er helt sykt. Fy faen. Ha litt respekt for andre og deg selv og ikke si sånn som det der, selvmord er ingen spøk Endret 8. april 2018 av Occulta 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #30 Skrevet 8. april 2018 17 minutter siden, Occulta skrev: Nei, jeg sier ikke at det er din feil dersom du opplever å bli banket opp, eller slått ned eller misbrukt. På absolutt ingen måte! Den slags oppførsel kan ikke forsvares... forstår ikke hvordan du oppfatter at jeg sier det. Jeg svarte da ei som mener at alle menn er utro og chatter på sexsider online etc. Det jeg sier er at det stemmer ikke at ALLE menn er drit. Dersom hun tror det så er det noe galt... og om hun opplever at alle menn bedrar og lyger så kanskje de ikke har vært lykkelige i forhold med henne, da er kanskje hun en del av problemet. Jeg kjenner ingen menn som elsker å behandle damene sine som drit. Har sett endel drittsekk kommentarer her inne, og jeg har selv blitt banket opp og voldtatt, så jeg vet at det finnes drittsekker... men disse mannfolka er unntaket fra regel om at menn (og folk) flest er snille og gode. Jeg skjønner godt at du har blitt redd menn dersom du har opplevd slikt, og det er ikke din feil. Og si at jeg mener at du er søppel og bare kan hoppe foran t-banen er helt sykt. Fy faen. Ha litt respekt for andre og deg selv og ikke si sånn som det der, selvmord er ingen spøk Hun du svarer her er hun samme som alltid forpester tråder. Hun tolker alt som at "hun er søppel og skal ta livet slik" og "alle menn er slemme med henne" Anonymkode: 83621...4d7 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #31 Skrevet 8. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun du svarer her er hun samme som alltid forpester tråder. Hun tolker alt som at "hun er søppel og skal ta livet slik" og "alle menn er slemme med henne" Anonymkode: 83621...4d7 Du er bare en mann som gjemmer deg bak anonym som bekrefter det hun sier. Anonymkode: abaa1...eb1 2
Gjest making.a.mess Skrevet 8. april 2018 #32 Skrevet 8. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Følelsesmessig, ikke for at de skal være voldelige. Men fordi jeg føler at 1: En mann du blir betatt av/får følelser for, har bare visst hvilke knapper han skal trykke på. Da har han mest sannsynlig flere på g. 2: De kan ha en kjæreste, men hun holdes gjerne skjult, slik at han skal ha mulighetene åpne. 3: Hvis du blir forelska og han faktisk vil inn i forhold med deg, er det bare fordi han vil ha lett tilgang på fitte..mens du går med vrangforestillinger om at han elsker deg. Så blir du brutalt dumpet fordi det er noen ny spennende tilgjengelig. 4: De klarer ikke å holde seg til 1. De bare MÅ ha en annen kvinne etter hvert. De kan også gjerne gjøre en annen kvinne gravid, mens de dater deg. Og så kommer kanskje den dagen du vil ha barn da. Vil nevne at jeg aldri har opplevd dette med en mann, men det er kanskje fordi jeg har latt være å date dem. Har særlig unngått de jeg faller for, fordi jeg bare vet at i det jeg blir sammen med han, så vil mange andre kvinner plutselig prøve seg, og da vil han ikke klare å stå imot. Anonymkode: 83621...4d7 Vel. Du må gjøre noe med tankegangen for den som intet våger intet vinner. Dessuten er ikke absolutt alle menn horebukker..
Miklo Velka Skrevet 8. april 2018 #33 Skrevet 8. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det var en stygg kommentar, den siste der. Anonymkode: 171a2...582 Eller kanskje bare den traff et ømt punkt? Truth hurts, sies det, og akkurat her kan det være en sannhet i slike utsagn. Man tiltrekker seg det man utstråler, men man ser ikke selv hva man utstråler. Ikke ta det personlig, for det var det trolig ikke. Håper jeg. 15 minutter siden, AnonymBruker said: Faktum er at veldig mange menn elsker å behandle damer som dritt. Anonymkode: 171a2...582 Faktum er at mennesker er forskjellige. Noen menn behandler kvinner som dritt, og noen kvinner behandler menn som dritt, både i kjærlighetslivet, arbeidslivet, og privatlivet. Man kan diskutere og krangle til man blir både gul og blå, om hvem som er verst av kvinner og menn, men det er jo helt irrelevant, og fullstendig bortkastet. De finnes, og de kommer til å fortsette å finnes så lenge vi lever. Samfunnet utvikler seg, og i mine øyne så synes jeg at det ser ut som at samfunnet utvikler seg i feil retning, men det er bare min mening. Det er de ytterst færreste av oss som vil være i stand til å forandre eller forbedre vårt samfunn i løpet av vår levetid, men om mange nok jobber med å forandre og forbedre våre private sfærer så kanskje vi kan klare å forandre så mange private sfærer at at det påvirker samfunnet som en helhet. 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er også en sånn dame som bare møter slemme menn, opplever også å bli slått ned og banket opp. Sier du virkelig at det er min egen feil? Jeg og sånne som meg er bare søppel som skal hoppe foran t-banen i dine øyne? Anonymkode: 171a2...582 Hvem har sagt at det er din feil? Hvem har sagt at deg og slike som deg bare skal hoppe foran t-banen? Offerrollen er et tegn på dine erfaringer, men det er ingen grunn til å la det definere deg. De som lykkes i livet er de som tar disse erfaringene til seg, og lærer og vokser av de. De som ikke gjør det vil som oftest fortsette å repetere disse mønstrene, men det betyr ikke at de fortjener det de får, eller at det er deres egen feil. 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sier ikke at ALLE menn er sånn Anonymkode: 171a2...582 Du sier det kanskje ikke, men mange andre her inne sier det. De fleste menn er gode mennesker, men det finnes også veldig mange som er drittsekker, og som trolig heller burde levd for 500.000 år siden, sammen med sine likesinnede. 15 minutter siden, AnonymBruker said: jeg har faktisk aldri opplevd at menn har vært greie mot meg. Det jeg derimot har opplevd er grov vold fra menn helt fra jeg var 5 år. Stygge kommentarer og mishandling. Og nei det er ikke fra menn jeg har vært i forhold med, men gutter jeg har gått på skolen med eller randoms på byen. Når man bare har negative opplevelser med menn er det ikke rart man blir redd. Jeg er livredd menn sjæl, de er jo bare ute etter å ta meg såh.. Anonymkode: 171a2...582 Det er selvfølgelig veldig synd, men det betyr ikke at alle menn er sånn, ei heller flertallet. Det betyr heller ikke at disse mennene oppfører seg slik mot alle kvinner. Men om man da stiller deg spørsmålet om du noen gang har reflektert over hvorfor det skjer, og hvorfor det gjentar seg, eller om du har tenkt på om det kan være noe du utstråler som gjør at du tiltrekker deg disse mennene, så betyr ikke dette at noen anklager deg for å gjøre noe feil, eller for å være et dårlig menneske. Det er forhåpentligvis ikke slik at du aktivt velger ut disse mennene eller episodene, men når det skjer igjen og igjen, med forskjellige menn, så er det noe hos deg som gjør at de velger ut akkurat deg som et offer. Selvfølgelig er det de som er møkkamennesker, men om det gjentar seg igjen og igjen over mange år, så må man på et tidspunkt begynne å se på seg selv, og hva man selv kan gjøre for at det skal bli bedre. Det er et helvete å gjøre det, det vet jeg alt om selv. Jeg har forsøkt å gjøre det selv, men det er tungt. Det tar tid. Og man må gjøre det selv. Jeg la meg ned for å "dø" for 25 år siden, men fant ut etter hvert at jeg allikevel ville "leve", og arbeidet som må legges ned for å lykkes med dette er ekstremt tidkrevende, og hardt, og deprimerende, men det er jo verd det, så hvorfor ikke? Be bitter or be better! 2
meeeg9 Skrevet 8. april 2018 #34 Skrevet 8. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: hahahaa er ikke jeg som tar feil, det er bare å ta en titt på tinder-tråden under her, han som skriver om kameraten som i utgangspunktet ville slå seg til ro, men bare MÅTTE få dyppa seg mest mulig først Enig med TS, ikke fall for menns løgner Anonymkode: a2778...362 Kan du lenke den tinder-tråden? (Finner den ikke...😔)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå